اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان رضوی خبر داد

ثبت هفته کودک از سال آینده در تقویم کشور/ 20 هزار عضو داریم

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان رضوی با اشاره به ثبت هفته کودک از سال آینده در تقویم کشوری گفت: این کانون دارای 43 مرکز و 20 هزار عضو در استان است.

ثبت هفته کودک از سال آینده در تقویم کشور/ 20 هزار عضو داریم

به گزارش خبرنگار فارس از مشهد، راضیه باباخانی در نشست خبری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان رضوی که صبح امروز در محل این کانون برگزار شد اظهار داشت: هفته کودک از سال 1393 در تقویم کشور ثبت می‌شود.

وی با اشاره به اینکه تنها دستگاه تخصصی در زمینه کودکان و و نوجوانان این کانون است تصریح کرد: مقام معظم رهبری نیز توجه ویژه‌ای به کانون دارند به طوری که مانع از واگذاری کانون کودک و نوجوان به بخش خصوصی بر اساس اصل 44 شدند.

باباخانی بیان کرد: سن کودکان و نوجوانان بین شش تا 16 سال است که کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان دارای 43 مرکز و 20 هزار عضو در استان خراسان رضوی است.

مدیرکل کانون با بیان اینکه کودکان امروز از سوی بزرگان خود به فراموشی سپرده شده‌اند؛ افزود: ورود کودکان به فضای مجازی بدون نظارت والدین بسیار خطرناک است و متاسفانه والدین تنها نیاز کودکان را در پوشاک و خوراک و در نهایت عاطفه می‌بینند در حالی که مهم‌تر از همه نظارت خانواده بر کودک است.

باباخانی گفت: با نام‌گذاری نمادین برای این هفته می‌خواهیم والدین و دستگاه‌های مختلف کشور با حقوق کودکان بیشتر آشنا شوند و این در حالی است که دستگاه‌های مختلف کشوری نیز ما را در این امر کمک کرده اند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: جشن‌های گسترده ‌و شادی به همراه نمایشگاه‌های فرهنگی در هفته کودک برگزار خواهد شد و همچنین در این هفته کانون کودک و نوجوان برای فروش کتاب تا 40 درصد تخفیف می‌دهد.

انتهای پیام/2202/س40/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول