اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون سیاسی فرماندار کنگان خبر داد

برگزاری 30 ویژه‌برنامه هفته کودک در کنگان

معاون سیاسی فرماندار کنگان از برگزاری 30 ویژه‌برنامه هفته کودک در کنگان خبر داد.

برگزاری 30 ویژه‌برنامه هفته کودک در کنگان

به گزارش خبرگزاری فارس از کنگان، احمد بحرینی‌پور صبح امروز در آیین برگزاری برنامه‌های هفته کودک در کنگان، اظهار داشت: توجه به مسایل فرهنگی و اجتماعی در جامعه یک ضرورت اجتناب‌ناپذیر است و همه باید در این مسیر همکاری کنند.

وی افزود: اگر می‌خواهیم جامعه‌ای سالم و پویا داشته باشیم باید از دوران کودکی و نوجوانی نسبت به تربیت فرزندان اهتمام ورزیم و باید آنها را از پایه قوی کنیم.

معاون فرماندار کنگان با اشاره به نقش و جایگاه کودکان خاطرنشان کرد: غفلت از کودکان آثار و عواقب سوء را برای جامعه به‌دنبال خواهد داشت که این مهم ضرورت توجه به کودکان را بیش از پیش آشکار می‌کند.

وی ضمن تاکید بر برگزاری برنامه‌های مناسب با کودکان در این هفته ابراز داشت: مهدهای کودک باید تلاش کنند تا با شناسایی استعدادهای کودکان، بستر را برای بالفعل کردن استعدادهای آنها فراهم کنند.

بحرینی‌پور از برگزاری 30 ویژه‌برنامه هفته کودک در کنگان خبر داد و افزود: در هفته گرامیداشت کودک بیش از 30 برنامه محوری و مهم تاکنون برگزار شده که مورد توجه خانواده‌ها قرار گرفته است.

وی اضافه کرد: باید نسبت به تربیت کودکان اهتمام بیشتری داشته باشیم تا این عزیزان در آینده بتوانند جامعه‌ای سالم را به وجود بیاورند.

زهرا گشتی مسئول کانون پرورش فکری کودکان کنگان نیز اظهار داشت: در تمام ایام سال برنامه‌های متنوعی برای پرورش فکر و روحیه کودکان برگزار می‌کنیم.

انتهای پیام/2451/ی20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول