اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل کانون پرورش فکری مازندران خواستار شد

برنامه‌ریزی مسئولان مراکز در تحقق اهداف هفته ملی کودک

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان مازندران خواستار اهتمام و برنامه‌ریزی مربیان و مسئولان مراکز در تحقق اهداف هفته ملی کودک شد.

برنامه‌ریزی مسئولان مراکز در تحقق اهداف هفته ملی کودک

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان مازندران، گردهمایی مسئولان و مربیان فرهنگی این کانون در اردوگاه شهید مهدی‌زاده دلگشای چالوس برگزار شد و در آن سیاست‌ها و برنامه‌های فرهنگی کانون مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

مدیرکل کانون پرورش فکری مازندران در این برنامه با تاکید بر نقش مهم مربی و ارتباط آن با اعضا با نگاه به آموزه‌های اسلامی افزود: داشتن شرایطی همچون تواضع، صبر و حوصله، اخلاص در کار و خلوص نیت از جمله خصایصی است که احراز آن در مربی می‌تواند به توفیق تربیتی و اخلاقی بهتری بیانجامد.

قاسم عزیززاده گرجی توکل به خدا در امور، انتقادپذیری و تبادل تجربیات را از دیگر مواردی عنوان کرد که یک مربی می‌تواند از آنها در جهت هدایت و تربیت کودکان و نوجوانان استفاده کند.

وی با تاکید بر اینکه تحقق موارد اشاره شده از ضروریات کار فرهنگی است، تصریح کرد: این گونه گردهمایی‌ها فرصتی فراهم می‌آورد تا مربیان و مسئولان مراکز از تجربیات و برنامه‌های موفق یکدیگر در جهت رشد و شکوفایی بیشتر مرکز خود استفاده کنند.

گرجی شرط بقای کانون را حضور اعضا در مراکز دانست و در این خصوص گفت: دوام و پایداری کانون با حضور اعضای آن تداوم می‌یابد و تولید برنامه‌های فاخر فرهنگی و مورد پسند مخاطب از عمده مواردی است که مراکز کانون می‌بایست در این خصوص تلاش کنند.

این مسئول در بخش دیگری از صحبت‌های خود با تاکید بر حمایت از کودکان و نوجوانان به عنوان سرمایه‌های اجتماعی به هفته ملی کودک اشاره کرد و افزود: امسال رویکرد کانون به روز جهانی کودک با نگاه توسعه‌ای به هفته ملی کودک با شعار زنده‌ باد کودکی زنده باد زندگی تغییر یافت تا به مقوله کودک با اهمیت بیشتری نگریسته شود.

گرجی شکل‌گیری ستاد کودک و نوجوان را در استانداری مازندران با حضور دستگاه‌های فرهنگی استان از جمله توفیقات این هفته عنوان کرد و بر پیگیری مجدانه کانون‌های شهرستان جهت برگزاری و شرکت در جلسات برنامه‌ریزی هفته ملی کودک در شهرستان‌های مربوطه تاکید کرد.

وی یکی از عمده اهداف مورد نظر در این خصوص را شناساندن بیش از پیش کانون به خانواده و جامعه عنوان کرد و خواستار اهتمام و برنامه‌ریزی مربیان و مسئولان مراکز در تحقق اهداف هفته ملی کودک شد.

انتهای پیام/2296/ش/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول