اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان اسدآباد خبر داد

اجرای بیش از 30 برنامه متنوع طی هفته کودک در اسدآباد

مدیر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان اسدآباد گفت: به مناسبت هفته کودک بیش از 30 برنامه شاد و متنوع در سطح شهرستان اسدآباد اجرا می‌شود.

اجرای بیش از 30 برنامه متنوع طی هفته کودک در اسدآباد

مژگان هادی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اسدآباد با اشاره به شعار امسال در هفته کودک با عنوان «زنده باد کودکی، زنده باد زندگی»، اظهار داشت: همه دستگاه‌ها و سازمان‌های تأثیرگذار در حوزه کودک باید با اجرای برنامه‌های متنوع فضایی شاد و به یادماندنی را برای کودکان ایجاد کنند.

وی با اشاره به آئین‌نامه اجرایی هفته کودک گفت: هماهنگی و هم‌سویی بین سازمان‌های مؤثر در حوزه کودک، افزایش توجه و ارتقای آگاهی جامعه نسبت به حقوق کودکان، بهره‌گیری از آموزه‌های دینی در ارتباط با حقوق کودک و همچنین ایجاد فضایی شورانگیز و به یادماندنی برای کودکان از جمله اهداف این آئین‌نامه است.

مدیر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان اسدآباد از اجرای بیش از 30 برنامه شاد و متنوع در سطح شهرستان خبر داد و افزود: این برنامه‌ها با همکاری هلال احمر، آموزش و پرورش، نیروی انتظامی، فرهنگ و ارشاد، بهزیستی، مهدکودک‌ها و مراکز پیش‌دبستانی برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه یکی از ایام هفته کودک با عنوان روز کودک، سلامتی و  ایمنی نامگذاری شده است، خاطرنشان کرد: در راستای ایمنی و سلامتی کودکان با همکاری هلال احمر شهرستان آموزش کمک‌های اولیه به کودکان ارائه شده و همچنین ایستگاه نقاشی و چادر امدادی در  این شهرستان برپا می‌شود.

هادی با اشاره به تقارن هفته کودک و ناجا از برگزاری همایش همیاران پلیس در مدارس خبر داد و تصریح کرد: این همایش به منظور آموزش فرهنگ ترافیک و توجه به قوانین و مقررات با همکاری نیروی انتظامی برگزار می‌شود.

وی از توزیع 200 عنوان کتاب بین کودکان در محل کانون پرورش فکری خبر داد و گفت: این کتاب‌ها توسط اداره فرهنگ و ارشاد شهرستان تهیه می‌شود.

مدیر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان اسدآباد خاطرنشان کرد: برگزاری مسابقه نقاشی با موضوع «دوستان عروسکی من»، برگزاری کلاس‌های آموزشی ویژه مادران با عنوان کودک خانواده مدرسه، برگزاری جشن ملی کودک در مراکز پیش‌دبستانی و مهدکودک‌ها، توزیع سی‌دی‌ موزیکال و شاد غنچه‌های هلال در مراکز پیش‌دبستانی، اجرای مانور حوادث، برگزاری مسابقه قرآن و احادیث در دارالقرآن شهید وارسته با عنوان کودک و نیایش از دیگر برنامه‌های هفته کودک در شهرستان اسدآباد است.

انتهای پیام/89008/ب30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول