اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر شبکه بهداشت درمان هندیجان:

کمیته هفته ملی کودک در هندیجان تشکیل شد

مدیر شبکه بهداشت و درمان هندیجان گفت: با حضور مسئولان مرتبط، کمیته هفته ملی کودک در هندیجان تشکیل شد.

کمیته هفته ملی کودک در هندیجان تشکیل شد

احمد حسینی‌اصل امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آبادان اظهار کرد: کمیته برگزاری مراسم هفته ملی کودک در هندیجان با حضور مسئولان مرتبط با برگزاری برنامه‌های این روز، در محل دفتر مدیریت شبکه بهداشت و درمان این منطقه تشکیل شد.

وی در همین خصوص اضافه کرد: این هفته از پانزدهم تا بیست و یکم مهرماه با شعار «زنده باد کودکی؛ زنده باد زندگی» تعیین شده است.

مدیر شبکه بهداشت و درمان هندیجان از چگونگی تشکیل این کمیته خبر داد و افزود: این کمیته به منظور هر چه بهتر برگزار شدن مراسم هفته ملی کودک با حضور سرپرست مرکز بهداشت، مسئولان واحدهای ستادی، مسئول بهداشت مدارس، بهداشت خانواده، بهداشت محیط، آموزش سلامت، پیشگیری و مبارزه با بیماری‌ها، بهداشت و روان و روابط عمومی شبکه بهداشت هندیجان تشکیل شد.

وی از مصوبات این کمیته گفت و خاطرنشان کرد: برگزاری کلاس‌های آموزشی برای تغذیه سالم و تحرک بدنی کودکان، بازدید از مهدکودک‌ها، بررسی اسباب‌بازی‌های موجود در بازار به منظور تایید نبود سرب در آن‌ها و آموزش بهداشت محیط از جمله این مصوبات به شمار می‌آیند.

حسینی‌اصل با اشاره به دیگر برنامه‌های شبکه بهداشت و درمان هندیجان در هفته ملی کودک تصریح کرد: آموزش کمیته ارگونومی برای کودکان توسط کارشناسان بهداشت حرفه‌ای و برپایی کمیته آموزشی در مراکز بهداشتی از دیگر برنامه‌های شبکه بهداشت و درمان هندیجان در این هفته هستند.

انتهای پیام/72001/ع20/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول