اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل کانون پرورش فکری چهارمحال و بختیاری:

120 عنوان برنامه در هفته کودک در چهارمحال و بختیاری اجرا می‌شود

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان چهارمحال و بختیاری گفت: به مناسبت هفته کودک از 15 مهر به مدت یک هفته 120 عنوان برنامه در هفته کودک در چهارمحال و بختیاری اجرا می‌شود

120 عنوان برنامه در هفته کودک در چهارمحال و بختیاری اجرا می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، پرویز شاهوردی ظهر امروز در جمع خبرنگاران استان چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: جشن‌های هفته ملی کودک از 15 مهر به مدت یک هفته برگزار خواهد شد.

وی از اجرای 120 عنوان برنامه در این استان خبر داد و گفت: کودکان سرمایه‌های آینده و وارثان ما هستند و ما باید بر رشد و اعتلای این گنجینه‌های ارزشمند با جدیت کوشا باشیم.

شاهوردی با اشاره به برگزاری 21 نمایشگاه کودک در سطح استان چهارمحال و بختیاری خاطر نشان کرد: نمایشگاه شهرکرد با داشتن 20 غرفه در طول هفته ملی کودک، پذیرای کودکان و نوجوانان شهرکردی خواهد بود.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان چهارمحال و بختیاری از عضویت 25 هزار کودک در مراکز کانون این استان خبر داد و اذعان داشت: در حال حاضر 21 مرکز ثابت و 2 مرکز سیار در این استان فعال است.

وی ادامه داد: 300 هزار جلد کتاب در قالب 40 عنوان رشته در مراکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان این استان در اختیار کودکان قرار داده شده است.

انتهای پیام /68006/صا20/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول