اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کمیته امداد شهرستان زنجان خبر داد

جمع‌آوری 2،6 میلیارد ریال صدقه در شهرستان زنجان

مدیر کمیته امداد شهرستان زنجان از جمع‌آوری دو میلیارد و 600 میلیون ریال صدقه در شهرستان زنجان خبر داد.

جمع‌آوری 2،6 میلیارد ریال صدقه در شهرستان زنجان

اصغر پناهی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: جمع‌آوری صدقات، یکی از عمده طرح‌های اجرایی، توسط کمیته امداد است که به صورت مستمر در طول سال انجام می‌شود.

وی با اشاره به اینکه جمع‌آوری صدقات براساس عمل به سنت‌های حسنه صورت می‌گیرد، اضافه کرد: خوشبختانه با اطلاع‌رسانی انجام شده و اعتقادات عمیق مذهبی که در بین مردم شهرستان وجود دارد، طرح صدقات به یکی از طرح‌های پردرآمد تبدیل شده است.

مدیر کمیته امداد شهرستان زنجان با بیان اینکه در حال حاضر 60 هزار صندوق صدقه در شهرستان زنجان وجود دارد، افزود: این تعداد شامل صندوق‌های بزرگ، کوچک و متوسط است.

این مسئول خاطرنشان کرد: با آمار گرفته شده در شهریورماه امسال دو میلیارد و 600 میلیون ریال صدقه در شهرستان زنجان جمع‌آوری شده است.

پناهی اظهار کرد: مبالغ جمع‌آوری شده در قالب صدقات برای کمک به تامین جهیزیه نوعروسان، پرداخت کمک معیشت به خانواده‌های مددجو و ارائه خدمات تحصیلی و فرهنگی به مددجویان زنجانی هزینه می‌شود.

*اعطای کمک هزینه تغذیه به 160 کودک زنجانی

وی از اعطای کمک هزینه تغذیه به 160 کودک زنجانی خبر داد و گفت: پرداخت کمک هزینه سوءتغذیه به کودکان زیر شش سال از اقداماتی است که در حمایت از مددجویان و به منظور تامین سلامت جامعه هدف صورت می‌گیرد.

این مسئول با اشاره به اینکه سوء تغذیه در کودکان یکی از مسائل مهم در رشد آنها محسوب می‌شود، ادامه داد: مسئولان کمیته امداد زنجان در راستای برطرف کردن سوءتغذیه در کودکان زیر شش سال اقدام به پرداخت کمک هزینه تغذیه‌ای برای این کودکان کرده است.

پناهی با بیان اینکه رشد نارس کودکان در سنین خردسالی موجب به وجود آمدن اختلالات جسمی در سنین بزرگسالی می‌شود، اضافه کرد: کمیته امداد نیز به منظور کمک به سالم‌سازی کودکان اقدام به پرداخت کمک هزینه تغذیه به گروه هدف می‌کند.

وی با بیان اینکه طی نیمه نخست امسال 160 کودک زنجانی کمک هزینه تغذیه دریافت کردند، اذعان داشت: در این راستا 246 میلیون ریال توسط کمیته امداد خدابنده هزینه شده است.

انتهای پیام/73005/غ30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول