اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کمیته امداد شهرستان گرمی خبر داد

یادگیری آموزش‌های مهارتی 400 مددجوی کمیته امداد

مدیر کمیته امداد شهرستان گرمی از ارائه آموزش‌های فنی و حرفه‌ای به 400 نفر از مددجویان کمیته امداد در رشته‌های متنوع مهارتی خبر داد.

یادگیری آموزش‌های مهارتی 400 مددجوی کمیته امداد

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، مالک بدری عصر امروز در جلسه مسئولان کمیته امداد و فنی و حرفه‌ای در گرمی اظهار داشت: از ابتدای سال‌جاری تاکنون کمیته‌ امداد شهرستان گرمی برای آموزش مددجویان تحت حمایت با سه آموزشگاه فنی و حرفه‌ای قرارداد همکاری به امضا رسانده است.

وی با اشاره به نقش و اهمیت آموزش‌های فنی و حرفه‌ای در ایجاد شغل پایدار تصریح کرد: یکی از راهکارهای رساندن خانواده‌های تحت پوشش این نهاد به مرز خودکفایی ارائه‌ آموزش‌های فنی و حرفه‌ای لازم به آنهاست.

بدری خاطر نشان کرد: با ارائه‌ آموزش‌های لازم به مددجویان تحت حمایت در زمینه‌ اشتغالزایی می‌توان گام‌های مؤثری را برای استحکام بخشیدن به اشتغال و همچنین کسب و کار آنان برداشت.

این مسئول با بیان اینکه آموزش‌های فنی و حرفه‌ای می‌تواند نقش بسزایی در شکوفایی و توانمندی تمامی اعضای خانواده‌های تحت حمایت داشته باشد، اضافه کرد: در حال حاضر 390 نفر از دانش‌آموزان و دانشجویان تحت حمایت که توسط کمیته‌ امداد به آموزشگاه‌های فنی و حرفه‌ای معرفی شده‌اند در رشته‌های مهارتی و آموزشی کامپیوتر، فرشبافی، گلیم‌بافی و... مشغول به فعالیت می‌باشند.

وی بیان کرد: بالغ بر 22 میلیون ریال بابت گذراندن دوره‌های آموزشی برای این تعداد از فرزندان خانواده‌های تحت حمایت هزینه پرداخت شده است.

بدری در این خصوص یادآور شد: پس از شناسایی و استعدادیابی مددجویان تحت پوشش آنان به کارگاه‌های آموزشی معرفی می‌شوند تا در همان رشته‌ای که استعداد دارند، فعالیت کنند.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، مدیر کمیته امداد شهرستان گرمی در ادامه‌ سخنان خود گفت: یکی از طرح‌های خودکفایی این نهاد راه‌اندازی کارگاه فرشبافی در یکی از دهستان‌های مرکزی شهرستان گرمی می‌باشد.

وی افزود: با راه‌اندازی این کارگاه برای 14 نفر از مددجویان تحت حمایت فرصت اشتغال ایجاد می‌شود که در صدد هستیم با ایجاد چنین طرح‌هایی در جهت توانمندی خانواده‌های محروم و بی‌بضاعت گام‌های مؤثری برداریم.

انتهای پیام/62003/ت30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول