اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کمیته امداد بویراحمد خبر داد

بهره‌مندی 2000 مددجوی بویراحمدی از خدمات آموزشی کمیته امداد

مدیر کمیته امداد شهرستان بویراحمد از آموزش بیش از دو هزار مددجوی زیر پوشش کمیته امداد این شهرستان در کلاس‌های آموزشی مختلف در شش ماهه نخست سال جاری خبر داد.

بهره‌مندی 2000 مددجوی بویراحمدی از خدمات آموزشی کمیته امداد

زریر انصاری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج به برنامه‌های اجرایی کمیته امداد این شهرستان اشاره کرد و گفت: این نهاد حمایتی به منظور حمایت از مددجویان و رفع مشکلات و نیازمندی‌های جامعه هدف خدمات مختلفی را ارائه می‌کند.

مدیر کمیته امداد شهرستان بویراحمد اظهار داشت: برای بالابردن سطح آگاهی مددجویان، کلاس‌های آموزشی در زمینه‌های مختلف برای خانواده‌های مددجو در طول سال برگزار می‌شود.

انصاری تصریح کرد: در شش ماهه نخست سال جاری تعداد دو هزار و 294 نفر از مددجویان در دوره‌های آموزشی مختلف این نهاد شرکت کردند و آموزش‌های لازم به آنها داده شد.

وی به عمده برنامه‌های اجرایی در این دوره‌های آموزشی اشاره کرد و گفت: دوره‌های آموزشی در سطوح مختلف آموزش همسران، طرح فلاح، آموزش بی‌سوادان و همچنین آموزش جوانان در آستانه ازدواج در زمینه‌های اعتقادی، اجتماعی احکام و فرهنگی است. 

مدیر کمیته امداد شهرستان بویراحمد بیان داشت: این نهاد حمایتی تلاش می‌کند که در این دوره‌های آموزشی با استفاده از اساتید و کارشناسان مجرب خانواده‌های زیر پوشش را با مسائل مختلف آشنا کند تا از آسیب‌های احتمالی پیش‌روی آن‌ها جلوگیری شود.

انصاری مهم‌ترین وظایف کمیته امداد در قبال مددجویان را توانمندسازی، خودکفایی در مباحث اقتصادی و افزایش اعتماد به نفس و حفظ ارتقای عزت نفس آن‌ها در مباحث روحی و معنوی عنوان کرد.

مدیر کمیته امداد شهرستان بویراحمد در ادامه با بیان‌ اینکه علاوه بر کمک معیشت ماهیانه، مشکلات مالی و معیشتی این خانواده‌ها بررسی و در صورت داشتن شرایط، مبالغی به صورت وام قرض‌الحسنه یا کمک نقدی بلاعوض به خانواده‌های نیازمند پرداخت می‌شود، گفت: هدایت خانواده‌های نیازمند به سمت توانمندسازی با ایجاد اشتغال و کسب و کار مناسب از سیاست‌های کمیته امداد امام خمینی است که در همین راستا با ایجاد طرح‌های خودکفایی و اشتغال برای مددجویان و رسیدن به توانمندی آن‌ها در حال اجرا است.

انتهای پیام/82011/غ30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول