اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی آبیک خبر داد

صدور بیش از 8 هزار برگه اعمال قانون در آبیک

فرمانده انتظامی شهرستان آبیک گفت: طی شش ماه امسال هشت هزار و 875 مورد برگه اعمال قانون به ارزش یک میلیارد و 214 میلیون و 200 هزار ریال از سوی راهنمایی و رانندگی برای متخلفان صادر شده است.

صدور بیش از 8 هزار برگه اعمال قانون در آبیک

به گزارش خبرگزاری فارس از آبیک، منصور خدایی صبح امروز در نشست نیروی انتظامی با روحانیون شهرستان آبیک که در سالن اجتماعات اداره تبلیغات اسلامی این شهرستان برگزار شد، اظهار داشت: در نیمه دوم سال گذشته هشت هزار و 525 مورد برگه اعمال قانون به ارزش یک میلیارد و 579 میلیون و 300 هزار ریال از سوی راهنمایی و رانندگی شهرستان آبیک برای متخلفان صادر شده بود.

وی افزود: طی شش ماه اخیر یک هزار و 200 نفر در آموزشگاه‌های راهنمایی و رانندگی ثبت‌نام آزمون کردند، این در حالی است که در نیمه دوم سال گذشته یک هزار و 286 نفر ثبت‌نام آزمون داشته‌اند.

فرمانده انتظامی شهرستان آبیک با اشاره به خدمات‌دهی پلیس 10+ این شهرستان بیان کرد: طی شش ماه نخست امسال 15 هزار و 740 مورد خدمات از سوی این مرکز ارائه شده است؛ این در حالی است که در نیمه دوم سال گذشته 14 هزار و 791 مورد خدمات ارائه شده بود.

خدایی ادامه داد: از سوی مرکز تعویض پلاک شهرستان آبیک، طی شش ماه اخیر یک هزار و 270 مورد تعویض پلاک صورت گرفته است.

این مسئول از راه‌اندازی ساختمان گذرنامه شهرستان آبیک خبر داد و افزود: ساختمان گذرنامه در پایان آبان ماه راه‌اندازی می‌شود که با تحقق این امر، همه خدمات مربوط به گذرنامه در این مرکز صورت می‌گیرد و مردم دیگر نیازی نیست به استان قزوین بروند.

فرمانده انتظامی شهرستان آبیک عنوان کرد: طی شش ماه امسال، 58 مورد تصادف در این شهرستان صورت گرفته که نسبت به نیمه دوم سال گذشته کاهش داشته است چراکه در نیمه دوم سال گذشته، 85 مورد تصادف رخ داده بود.

خدایی بر همکاری تنگاتنگ روحانیون با نیروی انتظامی تأکید کرد و افزود: از روحانیون درخواست می‌کنیم که نسبت به اخبار و اقدامات انجام داده شده نیروی انتظامی به مردم اطلاع‌رسانی کرده و از مردم بخواهند در زمینه امور انتظامی، ترافیکی و امنیتی با پلیس همکاری داشته باشند تا نیروی انتظامی بتواند خدمات بیشتری به مردم ارائه دهد

انتهای پیام/77006/خ30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول