اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در آیینی به مناسبت هفته ناجا

کارکنان نمونه نیروی انتظامی دامغان تجلیل شدند

در آیینی به مناسبت هفته گرامیداشت ناجا، از کارکنان نمونه نیروی انتظامی شهرستان دامغان تجلیل شد.

کارکنان نمونه نیروی انتظامی دامغان تجلیل شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از استان سمنان، امام جمعه دامغان ظهر امروز در این آیین ضمن تبریک هفته گرامیداشت نیروی انتظامی و ارج نهادن یاد و خاطره شهدای نیروی انتظامی اظهار داشت: حضور با اقتدار نیروی انتظامی در تمام عرصه‎ها، این نیرو را کمک می‎کند تا بهتر در مأموریت‎های خود موفق باشد.

حجت‎الاسلام والمسلمین سیدمحمود ترابی اضافه کرد: اقتدار پلیس باید همراه با رفتار و کردار خوب باشد و این عمل باید در سایه تقوای الهی صورت گیرد.

امام جمعه دامغان افزود: سرمایه معنوی که برگرفته از تقوا و ایمان الهی است، باید سرلوحه کار مجموعه پلیس قرار گیرد و لحظه‎ای فراموش نشود.

وی گفت: بنا بر فرموده فرمانده معظم کل قوا، نیروی انتظامی مظهر اقتدار ملی است و باید این اقتدار بیش از گذشته در مجموعه پلیس تقویت شود.

موفقیت پلیس دامغان در ایجاد و برقراری نظم و امنیت

فرماندار شهرستان دامغان نیز از موفقیت پلیس دامغان در برقراری و ایجاد نظم و امنیت در جامعه قدردانی کرد.

مرتضی علی‎آبادی تصریح کرد: این موفقیت با همراهی و همکاری مردم و تلاش و فداکاری مجموعه پلیس ایجاد شده است و باید در جهت تقویت این موفقیت گام برداشت.

وی اضافه کرد: هفته گرامیداشت نیروی انتظامی فرصتی بوده که این نیروی عظیم و مردمی تلاش و زحمات خود را در تمامی بخش‎ها به مردم اطلاع‎رسانی کند تا مردم در جریان فعالیت‎ها و زحمات پلیس قرار گیرند.

رئیس شورای تأمین شهرستان دامغان خاطر نشان کرد: خدمت‎گزاری پلیس به مردم یک افتخار بزرگ برای این مجموعه بوده و این خدمت‎گزاری باید با بهره‎گیری از تمام توان و امکانات تقویت شود.

وی گفت: مردم با حضور پلیس در جامعه احساس آرامش می‎کنند و این احساس و آرامش را مدیون رشادت‎ها و جان‎فشانی پرسنل سخت‎کوش پلیس می‎دانند و به این خدمات پلیس احترام گذاشته و قدردان هستند.

در این آیین همچنین غلامرضا کاظم‎زاده، رئیس پلیس شهرستان دامغان نیز در زمینه امنیت و تلاش پلیس دامغان مطالبی بیان کرد.

در پایان از زارعی رئیس کلانتری مرکزی دامغان، مهدی حیدرهایی از پلیس مبارزه با مواد مخدر، سعید قلی‎زاده، علی کشاورزیان، عابدین عوض‎آبادیان از پاسگاه انتظامی سرکویر، مهدی خغتایی از پلیس راهور، ابوالفضل جزحدادی از پلیس راهور و سرباز وظیفه موسی‎الرضا درخشانیان به عنوان پرسنل نمونه نیروی انتظامی شهرستان دامغان با اهدای لوح و جوایزی تجلیل به عمل آمد.

انتهای پیام/2249/ب30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول