اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست معاونت انتظامی استانداری تهران:

نیروی انتظامی از عاملان اصلی ایجاد امنیت و آرامش جامعه است

سرپرست معاونت انتظامی استانداری تهران با اشاره به تلاش‌های بی‌شائبه سبزپوشان نیروی انتظامی در راستای خدمت‌رسانی به مردم گفت: نیروی انتظامی از عاملان اصلی ایجاد امنیت و آرامش جامعه است.

نیروی انتظامی از عاملان اصلی ایجاد امنیت و آرامش جامعه است

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، صفرعلی براتلو پیش از ظهر امروز و همزمان با هفته نیروی انتظامی در صبح‌گاه مشترک نیروهای انتظامی شرق استان تهران ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و بزرگداشت هفته نیروی انتظامی و تبریک آن به سبزپوشان این نیرو با اشاره به اینکه امنیت یکی از بزرگ‌ترین و بهترین نعمت‌های الهی است گفت: در حال حاضر امنیت کشور را مدیون تلاش‌های نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران هستیم.

سرپرست معاونت انتظامی استانداری تهران با اشاره به ویژگی‌ها و سجایای اخلاقی کارکنان نیروی انتظامی تصریح کرد: پرسنل نیروی انتظامی با روحیه خستگی‌ناپذیری و استقامت خود از عاملان اصلی ایجاد امنیت و آرامش در جامعه هستند و همه اقشار جامعه باید قدردان زحمات آنها باشند.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: از زمان تشکیل فرماندهی شرق استان تهران در ورامین نیروی انتظامی عملکرد قابل قبولی داشته است و مسئولان، ادارات و نهادها نیز همکاری و همراهی مناسبی با این مجموعه داشته‌اند.

براتلو گفت: مردم هوشیار و با بصیرت کشور عزیزمان همواره در تمام صحنه‌ها و عرصه‌ها حضور فعال و چشمگیری داشته‌اند و در زمان جنگ تحمیلی نیز با تبعیت از فرامین امام راحل (ره) توانستند کمر دشمن را بشکنند، و امروز هم اگر خواهان ایجاد امنیت پایدار در ایران عزیز هستیم باید مردم را در این موضوع مشارکت دهیم زیرا اکنون موضوع امنیت با زندگی مردم عجین شده است.

سرپرست معاونت انتظامی استانداری تهران افزود: مردم شهید پرور ایران اسلامی در انتخابات ریاست جمهوری نیز بار دیگر حماسه آفریدند و مشت محکمی بر دهان یاوه‌گویان زدند.

این گزارش حاکی است، صبحگاه مشترک نیروی انتظامی شرق استان تهران با حضور صفرعلی براتلو سرپرست معاونت انتظامی استانداری تهران، حجت‌الاسلام سید محسن محمودی امام جمعه موقت ورامین، ائمه جمعه قرچک و خیرآباد، سیروس فتحی فرمانده انتظامی شرق استان تهران، سرپرست فرمانداری شهرستان ورامین و فرماندار شهرستان قرچک و جمعی از مسئولان شرق استان تهران در یگان ویژه امداد شرق استان تهران برگزار شد.

انتهای پیام/2462/ط30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول