اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر اداره آموزش و فرهنگ راهنمایی و رانندگی استان زنجان خبر داد

اجرای طرح‌های مختلف توسط راهنمایی و رانندگی به مناسبت بازگشایی مدارس

مدیر اداره آموزش و فرهنگ راهنمایی و رانندگی استان زنجان گفت: راهنمایی و رانندگی طرح‌های مختلفی را به مناسبت بازگشایی مدارس اجرا می‌کند.

اجرای طرح‌های مختلف توسط راهنمایی و رانندگی به مناسبت بازگشایی مدارس

حسین مولایی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان با تبریک آغاز سال تحصیلی جدید به همه دانش‌آموزان اظهار داشت: راهنمایی و رانندگی استان زنجان تمام توان خود را برای داشتن ترافیک روان در روز بازگشایی مدارس به کار می‌برد و به همین منظور طرح استقرار نیرو را اجرایی خواهد کرد.

وی با اشاره به طرح‌های راهنمایی و رانندگی برای سال تحصیلی جدید، افزود: علاوه بر استقرار نیرو، هماهنگی با شهرداری و اعضای شورای ترافیک، ایمن‌سازی معابر به ویژه جلوی مدارس، برگزاری همایش برای آموزش رانندگان سرویس و آموزش گذران از جمله مهم‌ترین این اقدامات است.

مدیر اداره آموزش و فرهنگ راهنمایی و رانندگی استان زنجان اضافه کرد: از آموزش و پرورش خواسته شده گذرگاه‌های مقابل مدارس که در آن رفت ‌و آمد دانش‌آموزان زیاد است را معرفی کنند تا به ایمن‌سازی این مکان‌ها بپردازیم تا مشکلی برای دانش‌آموزان پیش نیاید.

وی از آموزش دانش‌آموزان به عنوان گذربان خبر داد و افزود: این گذربان‌ها در محل‌هایی که حضور پلیس کمرنگ‌تراست، اقدام به عبور دانش‌آموزان می‌کنند.

مولایی با اشاره به برگزاری همایش رانندگان سرویس‌های مدارس گفت: این همایش برای آموزش همه رانندگان سرویس‌های مدارس در دبیرستان ولیعصر برگزار شد تا ضمن آموزش نحوه برخورد با دانش‌آموزان معاینه فنی خودروها نیز بررسی ‌شود تا از لحاظ فنی مشکلی وجود نداشته باشد.

وی در ادامه از والدین دانش‌آموزان خواست تا از بکارگیری سرویس‌ها به طور خودسرانه پرهیز کنند.

مدیر اداره آموزش و فرهنگ راهنمایی و رانندگی استان زنجان اذعان داشت: مدیران مدارس ملزم به بستن قرارداد با شرکت‌های حمل و نقل شده‌اند تا در صورت بروز مشکل امکان داشته باشد، پاسخگو باشند.

انتهای پیام/2308/ذ20/ف4004  ‌ 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول