اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس پلیس دامغان خبر داد

اجرای بیش از 90 برنامه ویژه هفته نیروی انتظامی در دامغان

رئیس پلیس شهرستان دامغان از اجرای 96 برنامه متنوع به بهانه هفته گرامیداشت نیروی انتظامی در این شهرستان خبر داد.

اجرای بیش از 90 برنامه ویژه هفته نیروی انتظامی در دامغان

به گزارش خبرگزاری فارس از استان سمنان، غلامرضا کاظم‎زاده ظهر امروز به مناسبت فرارسیدن هفته نیروی انتظامی در گفت‏وگو با خبرنگاران اظهار داشت: هفته گرامیداشت نیروی انتظامی از 13 مهر ماه آغاز شده و تا 20 مهر ماه سال‎جاری ادامه خواهد داشت که در طول این هفته، 96 برنامه در سطح شهرستان دامغان اجرا می‎شود.

وی یادآور شد: اجرای صبحگاه مشترک نیروهای نظامی و انتظامی، غبارروبی گلزار شهدا، دیدار با امام جمعه و فرماندار شهرستان دامغان، اهدای خون از سوی پرسنل نیروی انتظامی و بازدید دانش‎آموزان دامغانی از مرکز فوریت‎های پلیس 110 از جمله این برنامه‏هاست.

رئیس پلیس شهرستان دامغان افزود: دیدار با خانواده معظم شهدای نیروی انتظامی، حضور و سخنرانی مسئولان نیروی انتظامی در سطح مساجد شهرستان، تجلیل از نمونه‎های ترافیکی، حضور فرمانده انتظامی شهرستان در دفتر نظارت همگانی197 و پاسخ‎گویی به سئوالات شهروندان نیز در این هفته انجام می‏شود.

کاظم‏زاده بیان داشت: حضور فرمانده و پرسنل نیروی انتظامی در نماز عبادی سیاسی جمعه، تجلیل از خواهران بسیجی که در طول سال با پلیس همکاری داشتند، تخفیف و آزادسازی موتورسیکلت‎های توقیفی در پارکینگ، برگزاری رژه موتوری یگان‎های انتظامی و ویزیت رایگان در بهداری نیروی انتظامی صورت می‏گیرد.

رئیس پلیس شهرستان دامغان افزود: برگزاری همایش اصناف و قدرت‏نمایی یگان‎های امداد نیروی انتظامی، تجلیل از نخبگان و فرزندان نیروی انتظامی، برگزاری مسابقات رزمی و ورزشی و ورزش صبحگاهی از مهم‎ترین برنامه‎های هفته نیروی انتظامی در شهرستان دامغان خواهد بود.

پلیس مجری، حافظ امنیت و قانون در جامعه است

رئیس پلیس شهرستان دامغان از پلیس به عنوان مجری و حافظ امنیت و قانون در جامعه یاد کرد و افزود: پلیس تلاش می‎کند تا با بهره‎گیری از تمام توان و امکانات خود، مجری خوبی در جهت حفظ امنیت و قانون در جامعه باشد.

وی خاطر نشان کرد: اعتماد و همراهی مردم با پلیس بهترین سرمایه است و این سرمایه در کنار سرمایه معنوی که اتکا و تقوای الهی بوده، پلیس را در انجام هر چه بهتر مأموریت‎ها کمک می‎کند.

کاظم‎زاده گفت: پلیس شهرستان دامغان در طول سال گذشته توانست با اجرای طرح‎ها، برنامه‏ها و آموزش‎های لازم و با همکاری و همراهی مردم در کاهش تخلفات جاده‎ای و در بخش درون شهری موفقیت‎های خوبی کسب کند و رضایت‎مندی مردم را به همراه داشته باشد.

شعار هفته گرامیداشت نیروی انتظامی، «اقتدار ما در سایه مردم‎داری، قانون‎مدار و روزآمدی» نام‎گذاری شده است.

انتهای پیام/2249/ب30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول