اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کمیته امداد شهرستان ماهنشان خبر داد

جمع‌آوری 862 میلیون ریال صدقه در شهرستان ماهنشان

مدیر کمیته امداد امام خمینی ماهنشان از جمع‌آوری 862 میلیون ریال صدقه در شهرستان ماهنشان خبر داد.

جمع‌آوری 862 میلیون ریال صدقه در شهرستان ماهنشان

ذبیح‌الله غفاری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: کمیته امداد شهرستان ماهنشان به منظور کمک به خانواده‌های نیازمند و در راستای خدمت‌رسانی بهتر اقدام به اجرای 45 طرح مشارکتی می‌کند.

وی با اشاره به اینکه طرح‌های مشارکتی کمیته امداد برگرفته از سنت‌های حسنه اسلامی است، اضافه کرد: خوشبختانه مردم مومن و متدین شهرستان نیز همکاری مطلوبی با این نهاد در خدمت‌رسانی به جامعه هدف دارند.

مدیر کمیته امداد شهرستان ماهنشان در ادامه با اشاره به برخی از طرح‌های اجرایی این نهاد در طول سال افزود: در حال حاضر یکی از پردرآمدترین طرح‌های مشارکتی کمیته امداد صدقات است.

این مسئول با اشاره به اینکه در حال حاضر قریب به 7 هزار صندوق صدقه در شهرستان ماهنشان وجود دارد، تصریح کرد: از این تعداد 6 هزار صندوق مربوط به مشترکان خانگی است که بیشترین درآمد صدقات نیز از همین محل است.

غفاری همچنین به وجود 235 صندوق صدقه بزرگ در شهرستان ماهنشان اشاره کرد و گفت: همچنین تعداد صندوق‌های متوسط شهرستان ماهنشان که در ادارات نصب شده است، 80 مورد است.

وی با بیان اینکه در شش ماهه نخست امسال 862 میلیون و 837 هزار ریال صدقه در شهرستان ماهنشان جمع‌آوری شده است، اذعان داشت: این رقم در مقایسه با مدت مشابه سال قبل 20 درصد افزایش یافته است.

مدیر کمیته امداد شهرستان ماهنشان در ادامه به هزینه‌کرد صدقات جمع‌آوری شده در شهرستان نیز اشاره کرد و گفت: این مبالغ در راستای تامین جهیزیه نوعروسان نیازمند، اعطای هدیه ازدواج به تازه‌دامادها، ارائه خدمات تحصیلی به دانش‌آموزان نیازمند و همچنین تامین کمک معیشت خانواده‌های مددجو هزینه می‌شود.

این مقام مسئول با تقدیر از همکاری مطلوب مردم شهرستان در قالب طرح‌های اجرایی این نهاد طی نیمه نخست امسال افزود: امیدواریم در ادامه سال نیز شاهد مشارکت بیش از پیش مردم شهرستان در قالب طرح‌های مختلف باشیم.

انتهای پیام/73005/ش30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول