اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کمیته امداد امام خمینی شهرستان طارم خبر داد

جمع‌آوری 567 میلیون ریال صدقه در شهرستان طارم

مدیر کمیته امداد امام خمینی شهرستان طارم از جمع‌آوری 567 میلیون ریال صدقه در شهرستان طارم خبر داد.

جمع‌آوری 567 میلیون ریال صدقه در شهرستان طارم

عمران صفری امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: سالانه بیش از 45 طرح مشارکتی توسط کمیته امداد اجرایی می‌شود.

وی با اشاره به اینکه یکی از عمده طرح‌های اجرایی کمیته امداد در طول سال جمع‌آوری صدقات است، اضافه کرد: براساس آیات و روایات نقل شده پیامبر اکرم (ص) و ائمه معصومان (ع) همواره بر پرداخت صدقه مبادرت می‌ورزیدند.

مدیر کمیته امداد امام خمینی شهرستان طارم با بیان اینکه کمیته امداد نیز در راستای عمل به سنت‌های حسنه اقدام به جمع‌آوری صدقات می‌کند، تصریح کرد: خوشبختانه به علت اعتقادات عمیقی که در بین مردم شهرستان وجود دارد، طرح صدقات با استقبال مردم مواجه شده و روز به روز به میزان کمک‌های جمع‌آوری شده در قالب این طرح افزوده می‌شود.

وی در ادامه به نحوه جمع‌آوری صدقات نیز اشاره کرد و گفت: جمع‌آوری صدقات در شهرستان از طریق توزیع صندوق‌های صدقه در بین مشترکان خانگی، نصب در ادارات و معابر پر تردد صورت می‌گیرد.

صفری با اشاره به اینکه در حال حاضر 8 هزار و 926 صندوق صدقه کوچک در شهرستان طارم وجود دارد، افزود: در حال حاضر 255 صندوق بزرگ نیز در شهرستان طارم وجود دارد که در معابر پرتردد شهرستان نصب شده‌اند.

وی همچنین به فعال بودن 96 صندوق متوسط در شهرستان طارم اشاره کرد و گفت: این تعداد صندوق در ادارات شهرستان طارم تعبیه شده است.

مدیر کمیته امداد شهرستان طارم با اشاره به اینکه صدقات جمع‌آوری شده به منظور حل مشکلات مددجویان جمع‌آوری می‌شود، گفت: رفع مشکلات معیشتی، پرداخت وام‌های کارگشایی به مددجویان، رفع مشکلات تحصیلی و... از موارد هزینه‌کرد صدقات است.

وی در پایان به جمع‌آوری 419 هزار ریال صدقه برای سلامتی امام زمان (عج) اشاره کرد و گفت: این مبلغ در راستای اعزام خانواده‌های نیازمندی که تاکنون به مشهد مقدس مشرف نشده‌اند، و همچنین نذورات قربانی هزینه شد.

انتهای پیام/73005/ذ30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول