اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون کمیته امداد استان زنجان خبر داد

جمع‌آوری 240 میلیون ریال در قالب طرح صدقه برای سلامتی امام زمان (عج)

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی استان زنجان گفت: تاکنون 240 میلیون ریال در قالب طرح صدقه برای سلامتی امام زمان (عج) به صورت نقدی و غیرنقدی در استان جمع‌آوری شده است.

جمع‌آوری 240 میلیون ریال در قالب طرح صدقه برای سلامتی امام زمان (عج)

رضا حسنلو امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: کمیته امداد از مناسبت‌های مختلف مذهبی در راستای ترویج سنت‌های حسنه اسلامی استفاده می‌کند.

وی با اشاره به اینکه ماه شعبان نیز از یکی از ماه‌های معظم است و اعیاد خجسته بسیاری در آن وجود دارد، تصریح کرد: کمیته امداد استان زنجان همزمان با سراسر کشور و در راستای عمل به سفارشات اکید ائمه اطهار (ع) و همچنین بزرگان دین در بحث اهمیت صدقه دادن برای سلامتی امام زمان (عج)، اقدام به اجرای طرح صدقه برای سلامتی ایشان در ماه شعبان می‌کند.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان زنجان با اشاره به اینکه امسال نیز از اول ماه شعبان تاکنون 240 میلیون ریال در قالب طرح صدقه برای سلامتی امام زمان (عج) جمع‌آوری شده است، تصریح کرد: از مبلغ مذکور 210 میلیون ریال به صورت ذبح قربانی بوده که میان خانواده‌های نیازمند توزیع شده است.

وی همچنین به جمع‌آوری 30 میلیون ریال صدقه به صورت نقدی اشاره کرد و گفت: این مبلغ نیز به منظور اعزام نیازمندانی که تاکنون به مشهد مقدس، قم و جمکران مشرف نشده‌اند، هزینه می‌شود.

حسنلو همچنین به شماره حساب 0108640426007 این نهاد نزد بانک ملی اشاره کرد و افزود: هم‌استانی‌ها در صورت دسترسی نداشتن به پایگاه‌های کمیته امداد در سطح شهر می‌توانند صدقات خود را از طریق سیستم بانکی به شماره حساب مذکور واریز کنند.

وی با بیان اینکه طرح صدقه برای سلامتی امام زمان (عج) از اول تا آخر ماه شعبان اجرایی می‌شود، خاطرنشان کرد: شهروندان نیکوکار زنجانی به منظور تحویل صدقات خود می‌توانند به دفاتر کمیته امداد در  استان و یا خانه انفاق مراجعه کنند.

انتهای پیام/73005/ز30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول