اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کمیته امداد اردبیل:

اردبیلی‌ها 6 میلیارد ریال صدقه پرداخت کرده‌اند

مدیر کمیته امداد شهرستان اردبیل گفت: در پنج ماه سال جاری مردم خیر و نیکوکار شهرستان اردبیل افزون بر6 میلیارد و 142 میلیون ریال صدقه پرداخت کرده‌اند.

اردبیلی‌ها 6 میلیارد ریال صدقه پرداخت کرده‌اند

جلیل قدیمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اردبیل اظهار داشت: این مبلغ نسبت به مدت مشابه خود در سال گذشته، 16 درصد افزایش داشته است.

وی خاطرنشان کرد: بالغ بر 4 میلیارد و 74 میلیون ریال از صندوق‌های صدقات کوچک توزیع شده در ادارات و منازل مردم نیک اندیش شهرستان اردبیل جمع‌آوری شده است.

مدیر کمیته‌ امداد شهرستان اردبیل یادآور شد: افزون بر یک میلیارد و 876 میلیون ریال نیز از صندوق‌های صدقات بزرگ نصب شده در معابر، خیابان‌ها و میادین جمع‌آوری شده است.

قدیمی گفت: همچنین بالغ بر 191 میلیون و 775 هزار ریال از صندوق‌های متوسط در سطح شهرستان اردبیل جمع‌آوری شده است.

این مسئول با قدردانی از اعتماد و مساعدت‌های بی‌دریغ مردم خیر و نیک‌سرشت اردبیل به این نهاد، تصریح کرد: این کمک‌ها در اسرع وقت بابت کمک هزینه‌های تحصیلی، درمان، ساخت و تعمیر مسکن، معیشتی و... در اختیار خانواده‌های نیازمند قرار گرفته است.

مدیر کمیته‌ امداد شهرستان اردبیل بیان داشت: ما با بکارگیری افراد پاک‌دست در جمع‌آوری مبالغ صندوق‌های صدقات سعی داریم بدون اینکه دخالتی در سیستم شمارش و جمع‌آوری داشته باشیم کمک‌های جمع‌آوری شده مردم را به دست نیازمندان واقعی برسانیم.

قدیمی افزود: کمیته امداد به عنوان یک نهاد حمایتی همیشه مورد اقبال و توجه مردم بوده و در سال‌های اخیر توانسته‌ایم با توسعه فعالیت‌هایمان در خدمت‌رسانی بیشتر به محرومان همتی والا داشته باشیم.

* پرداخت 6 میلیارد ریال تسهیلات خودکفایی به مددجویان بیله‌سوار

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، در پنج ماهه‌ سال جاری بیش از 6 میلیارد و 736 میلیون ریال تسهیلات خودکفایی به مددجویان تحت حمایت و افراد نیازمند شهرستان بیله‌سوار پرداخت شده است.

مدیر کمیته امداد شهرستان بیله‌سوار با اعلام این مطلب اظهار داشت: تسهیلات پرداختی از محل اعتبارات امدادی و منابع بانکی برای عملیاتی شدن 107 طرح اشتغال، در اختیار مددجویان و افراد بی‌بضاعت واجد شرایط قرار گرفته است.

طاهر مهدی‌پور تصریح کرد: اجرای طرح‌های اشتغال کمیته امداد مهمترین اقدام این نهاد در جهت توانمندسازی اقتصادی خانواده‌ها و قراردادن آنان در مسیر استقلال مالی و خوداتکایی می‌باشد.

مدیر کمیته امداد شهرستان بیله‌سوار با اشاره به اینکه این تسهیلات در سرفصل‌های مختلفی برای مددجویان و نیازمندان پرداخت شده است، ادامه داد: با پرداخت این مقدار تسهیلات، 47 نفر از تسهیلات خودکفایی، 38 نفر از تسهیلات توان‌افزایی و 22 نفر نیز از تسهیلات کارانگیزی بهره‌مند شده‌اند.

مهدی‌پور با اعلام اینکه در طول این مدت 4 میلیارد و 456 میلیون ریال تسهیلات خودکفایی در اختیار مددجویان قرار گرفته است، افزود: یک میلیارد و 920 میلیون ریال جهت توان‌افزایی و همچنین 360 میلیون ریال نیز برای کارانگیزی مددجویان تحت حمایت و افراد بی‌بضاعت پرداخت شده است.

وی ابراز داشت: قبل از پرداخت تسهیلات برای مددجویان و نیازمندان، دوره‌ها و کارگاه‌های آموزشی مختلف از جمله آموزش خیاطی، قالیبافی، دامداری، کشاورزی، تأسیسات لوله‌کشی و ... برای آنان برگزار می‌‌شود و پس از اخذ نمره‌ قبولی در آزمون، برای آنان تسهیلات اشتغال و خودکفایی پرداخت می‌شود.

انتهای پیام/62007/ذ40/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول