اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کمیته امداد شهرستان طارم خبر داد

جمع‌آوری 690 میلیون‌ ریال صدقه در شهرستان طارم

مدیر کمیته امداد امام خمینی شهرستان طارم از جمع‌آوری 690 میلیون ‌ریال صدقه در شهرستان طارم خبر داد.

جمع‌آوری 690 میلیون‌ ریال صدقه در شهرستان طارم

عمران صفری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان به بیان اهمیت صدقه دادن در دین اسلام پرداخت.

وی با اشاره به اینکه در بسیاری از آیات و روایات نقل شده از ائمه معصومان (ع) و پیامبر بزرگوار اسلام (ص) به اهمیت پرداخت صدقه و دستگیری از نیازمندان تاکید شده است، اضافه کرد: کمیته امداد نیز در راستای عمل به سنت‌های حسنه در این زمینه اقدام به جمع‌آوری کمک‌های مردمی در قالب طرح صدقات می‌کند.

مدیر کمیته امداد شهرستان طارم با اشاره به جاسازی صحیح و مطلوب فرهنگ پرداخت صدقه در شهرستان طارم افزود: با همکاری مطلوب مردم این شهرستان طی پنج ماهه نخست امسال 689 میلیون و 833 هزار ریال صدقه در طارم جمع‌آوری شده است.

وی با بیان اینکه بیشترین مبلغ صدقات از صندوق‌های کوچک خانگی جمع‌آوری شده است، تصریح کرد: در حال حاضر 8 هزار و 926 صندوق صدقه کوچک در شهرستان طارم وجود دارد.

صفری همچنین به وجود 255 صندوق بزرگ و 96 صندوق متوسط در این شهرستان اشاره داشت و گفت: این صندوق‌ها در ادارات و معابر شهرستان تعبیه شده‌ است.

وی به هزینه کرد صدقات جمع‌آوری شده نیز اشاره کرد و گفت: تامین جهیزیه برای نوعروسان، پرداخت وام‌های کارگشایی، پرداخت کمک هزینه‌های تحصیلی از جمله موارد هزینه‌کرد صدقات است.

*برپایی بیش از 100 پایگاه جشن عاطفه‌ها در طارم

مدیر کمیته امداد شهرستان طارم در ادامه با اشاره به برپایی 100 پایگاه جشن عاطفه‌ها در شهرستان طارم اظهار کرد: امسال نیز همچون سنوات گذشته همزمان با بازگشایی مدارس و آغاز فصل رویش جوانه‌های علم و دانش کمیته امداد شهرستان طارم اقدام به جمع‌آوری کمک برای دانش آموزان نیازمند این نهاد می‌کند.

وی با اشاره به اینکه امسال هشت پایگاه ثابت جشن عاطفه‌ها در شهرستان طارم دایر می‌شود، اذعان داشت: همچنین چهار پایگاه سیار نیز برای جمع‌آوری کمک‌های مردمی در این شهرستان اختصاص یافته است.

صفری همچنین با اشاره به استقرار 11 پایگاه جشن عاطفه‌ها در مساجد شهرستان طارم تصریح کرد: امسال یک پایگاه نیز در دانشگاه پیام‌نور طارم دایر می‌شود.

وی به برپایی 100 پایگاه در مدارس شهرستان اشاره داشت و گفت: امسال تعداد پایگاه‌هایی که توسط بسیج دایر می‌شود، 10 عدد است.

مدیر کمیته امداد شهرستان طارم با بیان اینکه سال گذشته بیش از 200 میلیون‌ریال کمک در قالب جشن عاطفه‌ها جمع‌آوری شد، اضافه کرد: از این مبلغ 125 میلیون‌ریال به صورت نقدی و 95 میلیون ریال به صورت غیرنقدی و کالایی جمع‌آوری شده بود.

انتهای پیام/73005/ق40

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول