اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کمیته امداد عباس‌آباد:

عباس‌آباد رتبه نخست پرداخت صدقه در مازندران را دارد

رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) عباس‌آباد گفت: عباس‌آباد دارای رتبه نخست پرداخت صدقه در مازندران است.

عباس‌آباد رتبه نخست پرداخت صدقه در مازندران را دارد

محمد وطن‌دوست امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در عباس‌آباد، با بیان اینکه در جشن رمضان امسال خیرین این شهرستان 210 میلیون تومان به کاروان امداد کمک کردند، افزود: این شهرستان در زمینه پرداخت صدقه در سطح مازندران نمونه است.

وطن‌دوست همچنین اظهار داشت: شهرستان عباس‌آباد دارای سه شهر عباس‌آباد، سلمانشهر و کلارآباد با جمعیتی بیش از 47 هزار نفر است که حدود سه درصد از مستمندان آن زیر پوشش کمیته امداد هستند.

وی خاطرنشان کرد: در این شهرستان در بحث توانمندسازی 307 طرح گوناگون با اعتباری حدود سه میلیارد تومان اجرا شد و 83 یتیم نیز توسط 712 حامی نیکوکار مورد حمایت قرار دارند.

رئیس کمیته امداد عباس آباد تصریح کرد: کمیته امداد امام(ره)، بزرگ‌ترین دستگاه حمایتی در کشور است و با مشارکت‌های مردمی، جمع‌آوری کمک از خیرین و ارائه خدمات به نیازمندان با سه دهه توانمندی گام‌هایی را برداشته که نظام جامع مالی با برخورداری از آخرین استاندارها یکی از این اقدامات بوده است.

وطن‌دوست با اشاره به اجرای طرح مفتاح‌الجنه در عباس‌آباد اذعان داشت: امسال با همکاری شهرداری‌ها، دهیاری‌ها و شوراهای اسلامی شهر و روستا، یک‌هزار سبد کالا هر یک به ارزش تقریبی 80 هزار تومان به خانواده‌های نیازمند شهرستان عباس‌آباد اهدا شد.

این مسئول با اشاره به اینکه 280 پرس غذای گرم نیز در ماه مبارک رمضان در اختیار خانواده‌ها قرار گرفته است، خاطرنشان کرد: در روز بیست و یکم ماه مبارک رمضان که روز اکرام ایتام هم نامگذاری شده است، شهروندان نیکوکار عباس‌آباد سرپرستی 350 یتیم را برعهده گرفتند تا ماهیانه مبلغ 200 هزار ریال به حساب هر یک ایتام واریز کنند.

رئیس کمیته امداد عباس‌آباد در پایان با قدردانی از مشارکت خیرخواهانه خیران عباس‌آباد تأکید کرد: ثواب کمک به همنوع یک عبادت و یاری رساندن به افراد بی‌بضاعت یک کار خوب و خداپسندانه است

وی تاکید کرد: این موقعیت در جامعه ما به لحاظ باورها، اعتقاد به وعده‌های الهی و همچنین فرهنگ مردم‌مداری و بخشندگی همواره فرا روی افراد قرار دارد و احساس خوش آسایش و آرامش افراد نیازمند و خشنودی باطنی افراد خیر، وصف‌ناپذیر است.

انتهای پیام/2296/ت30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول