اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در آذربایجان غربی صورت می‌گیرد

افزایش 100 هزار صندوق صدقه تا پایان سال جاری

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد آذربایجان غربی گفت: 100 هزار صندوق صدقه تا پایان سال جاری به صندوق‌های صدقات آذربایجان غربی اضافه می‌شود.

افزایش 100 هزار صندوق صدقه تا پایان سال جاری

عبدالله فرج‌اسلام امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: در پی توسعه شهرها و روستاها و افزایش رغبت مردم برای استفاده از صندوق‌های صدقات برای مشارکت در دستگیری از نیازمندان، تا پایان سال جاری تعداد صندوق‌ها را به میزان 50 درصد تعداد فعلی افزایش می‌دهیم.

وی در حال حاضر از وجود بیش از 200 هزار صندوق صدقه در نقاط مختلف استان خبر داد.

فرج‌اسلام با اعلام اینکه بخش عمده‌ای از این صندوق‌ها در قالب صندوق کوچک در منازل وجود دارند، تصریح کرد: 8 هزار عدد از این صندوق‌ها در قالب صندوق بزرگ در خیابان‌ها و 3 هزار عدد از آنها نیز به شکل صندوق متوسط در سازمان‌ها و ادارات قرار دارند.

وی تعداد صندوق‌های فعلی استان را با توجه به گسترش و توسعه شهرها و روستاها و تمایل مردم برای مشارکت بیش‌تر در این زمینه، ناکافی دانست و افزود: بر اساس بررسی‌های کارشناسی به عمل آمده، تعداد صندوق‌های استان کافی پاسخگوی نیاز مردم خیر استان نیست.

فرج‌اسلام تصریح کرد: در نظر داریم تا پایان سال جاری تعداد صندوق‌های صدقات استان را با افزایش 50 درصدی، به بیش از 300 هزار صندوق برسانیم.

وی از جمع‌آوری ماهانه مبالغ صندوق‌های خیابانی به صورت پلمپ ‌شده، توسط نیروهای کمیته امداد امام خمینی(ره) استان خبر داد و افزود: با توجه به شماره اشتراک موجود بر روی صندوق‌های صدقات توزیع شده در منازل، وضعیت این صندوق‌ها نیز هر دو ماه یک‌بار در سیستم مورد بازیابی قرار گرفته و پیگیری می‌شود.

فرج‌اسلام در ارتباط با نحوه در اختیار قرار گرفتن صندوق صدقه منازل به متقاضیان، گفت: مردم نیکوکار استان می‌توانند با مراجعه حضوری به دفاتر کمیته امداد محل سکونت خود نسبت به دریافت این صندوق‌ها اقدام کنند.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد آذربایجان غربی خاطرنشان کرد: با تماس تلفنی با حوزه مشارکت‌های مردمی ارومیه به شماره تلفن 2235000 و 2257011 نیز می‌توان نسبت به تامین این صندوق‌ها اقدام کرد.

انتهای پیام/61006/خ30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول