اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در خراسان شمالی تحقق یافت

جمع‌آوری 646 میلیون ریال در اجرای طرح ‌صدقه به نیابت از امام زمان (عج)

معاون مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان شمالی گفت : با اجرای طرح صدقه به نیابت از امام زمان (عج) 646 میلیون و548 هزار ریال کمک از سوی مردم متدین جمع آوری شد.

جمع‌آوری 646 میلیون ریال در اجرای طرح ‌صدقه به نیابت از امام زمان (عج)

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد به نقل از روابط عمومی کمیته امداد امام خمینی (ره)خراسان شمالی «برات سلیمی »  بیان داشت: طرح صدقه به نیابت از حضرت مهدی(عج ) با استقرار 245 پایگاه در سطح شهرستان‌های استان به اجرا در آمد.

وی با اشاره به اینکه از میزان کمک جمع آوری شده 604 میلیون و930 هزار ریال نقدی و مابقی غیر نقدی بوده است اظهار داشت:  کمک‌های نقدی و غیر نقدی با همکاری هیئت مساجد، ائمه جماعت هر منطقه بین نیازمندان همان منطقه توزیع شد. 

سلیمی افزود: مردم متدین و ولایتمدار استان نذورات خود را به پایگاه‌های مستقر و یا به دفاتر این نهاد در سراسر استان تحویل و اهداء کردند.

معاون مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان شمالی  با اشاره به اینکه مردم خیر و نیکوکار استان سال گذشته از این طرح استقبال چشمگیری داشتند اظهار داشت: سال گذشته با استقرار 137 پایگاه در مساجد و میادین شهر 21 رأس گوسفند به همراه 413 کیلو گوشت جمع آوری و همچنین 151 میلیون و 425 هزار ریال کمک نقدی و غیر نقدی نیز جذب که به خانواده‌های نیازمند و تحت حمایت استان اهداء شد.

انتهای پیام/63002/‌ش/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول