اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از سوی معاونت آموزش ابتدایی آموزش و پرورش کردستان:

ویژه برنامه‌های هفته ملی کودک در کردستان اعلام شد

ویژه برنامه‌های هفته ملی کودک از سوی معاونت آموزش ابتدایی اداره‌کل آموزش و پرورش کردستان اعلام شد.

ویژه برنامه‌های هفته ملی کودک در کردستان اعلام شد

معاون آموزش ابتدایی اداره‌کل آموزش و پرورش کردستان امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در سنندج با اعلام این خبر اظهار کرد: هفته ملی کودک از 15تا 21 مهرماه با شعار زنده‌باد کودکی، زندهباد زندگی همزمان با سراسر کشور در استان کردستان برگزار می‌شود.

صدیقه عبدالهی کودکی را از مهم‌ترین و حساس‌ترین دوران رشد و شکل‌گیری شخصیت و هویت انسان ذکر کرد و گفت: به همین منظور و در راستای سیاست‌گذاری و طراحی راهکارها و بستر‌سازی در جلب حمایت‌های مسئولان و آحاد جامعه، خانواده و نیز مشارکت فعال کودکان، برنامه‌هایی برای هفته ملی کودک (15 اتا 21مهر) تدوین شده است.

وی ضمن تشریح دستورالعمل برگزاری مراسم ویژه هفته ملی کودک، معطوف کردن توجه جامعه به حقوق کودکان، تقویت هماهنگی و هم‌سویی بین سازمان‌های موثر و بخش‌های فعال در حوزه کودکان، افزایش توجه و ارتقا آگاهی جامعه نسبت به حقوق کودکان و رشد و شکوفایی استعدادهای آنها «به خصوص کودکان با نیازهای ویژه»، را از مهم‌ترین اهداف برنامه‌های این هفته عنوان کرد.

وی افزایش توجه بزرگسالان به رشد و تکامل همه جانبه کودکان، توجه به فرهنگ غنی ملی و بهره‌گیری از آموزه‌های دین مبین اسلام، بهره‌گیری از توانمندی‌ها و ظرفیت‌های مادی و انسانی همه سازمان‌ها و بخش‌های ذی‌ربط و ایجاد فضایی شورانگیز و به یادماندنی با مشارکت کودکان را از دیگر  اهداف برنامه‌های این هفته ذکر کرد.

معاون آموزش ابتدایی اداره‌کل آموزش و پرورش کردستان برگزاری جشن در تمامی مدارس ابتدایی و مراکز  پیش دبستانی، دیدار مسئولان با کودکان در مراکز آموزشی مناطق حاشیه‌ای، دیدار مسئولان از مراکز آموزشی کودکان با نیازهای وِیژه، برگزاری نشست‌های تخصصی و برنامه‌های متناسب با محوریت کودکان، را از مهم‌ترین عناوین برنامه‌های آموزش و پرورش در این هفته عنوان کرد.

عبدالهی در پایان خواستار توجه بیشتر و اهمیت به کودکان به عنوان سرمایه‌های ملی و آینده‌سازان ایران اسلامی شد و بر فراهم کردن زمینه مشارکت دانش‌آموزان و خانواده‌ها در برنامه‌های اجتماعی و فرهنگی تاکید کرد.

انتهای پیام/79007/ل30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول