اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

توسط مدیر کانون پرورش فکری کودکان خراسان شمالی

برنامه‌های هفته ملی کودک در خراسان شمالی اعلام شد

مدیر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان شمالی برنامه‌های هفته ملی کودک در این استان را اعلام کرد.

برنامه‌های هفته ملی کودک در خراسان شمالی اعلام شد

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد، سید علی ارکانی‌فرد پیش از ظهر امروز در نشست خبری با محوریت برنامه‌های هفته کودک در استان اظهار کرد: به همین منظور نمایشگاه فعالیت‌های اعضای کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان، کارگاه‌های قصه‌گویی، نقاشی، خوش‌نویسی، نمایش فیلم و برنامه‌های متنوع دیگر به اجرا در می‌آید.

وی با بیان اینکه برنامه‌های این هفته از 15 مهر آغاز و تا 21 این ماه ادامه خواهد داشت، راه‌اندازی یک کانون پرورشی در شیروان را از محوری‌ترین برنامه‌های این مناسبت خواند.

مدیر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان شمالی با تاکید بر اینکه برای نخستین بار برای برگزاری این برنامه‌ها طبق مصوبه امور اجتماعی وزارت کشور دستگاه‌های مختلفی مشارکت دارند، تصریح کرد: در این راستا و برای برگزاری هر چه بهتر برنامه‌ها نشست‌هایی با حضور مدیران و نمایندگان ادارات یاد شده، برگزار شده است.

به گفته وی شعار امسال هفته ملی کودک زنده باد کودک و زنده باد زندگی نام‌گذاری شده و وظایف هر یک از دستگاه‌های مرتبط نیز تعیین شده است.

ارکانی‌فرد نقش تربیتی دوران کودکی در ساختن شخصیت افراد را مهم خواند و افزود: این فصل از زندگی زیر بنای سایر مقاطع عمر انسان بوده از این رو به هر میزان در این زمینه فعالیت انجام شود، به همان میزان بهره خواهیم برد.

مدیر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان شمالی خاطر نشان کرد: تاکنون آن طور که شایسته بوده به حوزه کودک و نوجوان توجه نشده و این هفته فرصتی برای تبیین جایگاه دوران کودکی از سوی مجموعه‌های اثرگذار به ویژه رسانه‌ها است.

انتهای پیام/63002/ر30/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول