اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نایب رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس:

نیروی انتظامی با پایمردی امنیت کشور را تأمین می‌کند

نایب رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی گفت: نیروی انتظامی با پایمردی خود در همه عرصه‌ها در زمینه ایجاد آسایش و امنیت کشور تلاش می‌کند.

نیروی انتظامی با پایمردی امنیت کشور را تأمین می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از جیرفت، فرج‌الله عارفی صبح امروز در آیین صبحگاه مشترک نیروی نظامی و انتظامی این شهرستان اظهار داشت: نیروی انتظامی با پایمردی خود در همه عرصه‌ها در زمینه ایجاد آسایش و امنیت کشور تلاش می‌کند.

وی با اشاره به اهمیت امنیت افزود: امنیت در هر جامعه پایه توسعه را فراهم می‌کند، اگر عواملی مانند نیروی انسانی، سرمایه مادی، منابع ارزی و حتی بازارهای جهانی باشد، اما امنیت نباشد، آن کشور به مطلوب خود نمی‌رسد مانند عراق امروز که امکان توسعه پایدار آن فراهم نیست.

عارفی با بیان اینکه باید همه توان خود را برای پایداری امنیت موجود بگذاریم که نیروی انتظامی ما این‌چنین عمل می‌کند، تصریح کرد: امنیت تنها در یک بعد نیست و در همه ابعاد تأثیرگذار است، در راستای ایجاد امنیت نیروی انتظامی، سربازان گمنام امام زمان(عج)، دستگاه قضایی و دستگاه‌های اجرایی از عوامل ایجاد آن هستند.

وی خاطرنشان کرد: ناامنی از جایی ایجاد می‌شود که امنیت فرد به خطر می‌افتد، انجام ندادن کار یک ارباب‌رجوع در یک نهاد ایجاد کننده زمینه ناامنی است، بر همین اساس وقتی می‌خواهیم عوامل ناامنی را بیان کنیم تک تک سازمان‌ها را باید بیان کنیم، مدیر باید این باور را داشته باشد که تجسم عینی امنیت در جامعه باشد و به عنوان امنیت خود را وقف جامعه کند.

نماینده مردم جیرفت و عنبرآباد در مجلس شورای اسلامی گفت: امروز نظام جمهوری اسلامی ایران با قدرت ایستاده و بینی ابرقدرت‌ها را به خاک مالیده است و به جایی رسیده که ترس و وحشت از یک نظام امن در اردوگاه نظامی جهان، ولوله انداخته است و این به برکت خون شهدا و رهبری امام راحل و مقام معظم رهبری و صداقت همه خدمتگزاران است.

عارفی بیان داشت: نصب دوربین مداربسته در سطح شهر جیرفت را پیگیری می‌کنیم که به زودی مستقر شود.

انتهای پیام/80002/ب30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول