اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

هفته ناجا انجام می‌شود

روایت نیروی انتظامی در تویسرکان با 50 برنامه شاخص

فرمانده انتظامی تویسرکان، برنامه‌های شاخص هفته ناجا تویسرکان را بر اساس تقویم روزشمار بیش از 50 برنامه شاخص در حوزه‌های فرهنگی، اجتماعی، آموزشی اعلام کرد.

روایت نیروی انتظامی در تویسرکان با 50 برنامه شاخص

مظاهر کاظمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در تویسرکان، با اشاره به اینکه هفته ناجا یادآور خدمتگزاری و خدمات‌رسانی نیروی انتظامی است، اظهار کرد: نیروی انتظامی حافظان امنیت کشور هستند.

وی با بیان اینکه هفته نیروی انتظامی به شعار « اقتدار پلیس در سایه مردم سالاری، قانون‌مداری و روزآمدی » مزین شده است، ابراز کرد: رعایت حقوق شهروندی از سوی پلیس، عملکرد نیروی انتظامی در چارچوب قانون و مجهز بودن به اطلاعات روز مؤلفه‌های تاکید شده در شعار این هفته است.

فرمانده انتظامی تویسرکان، رویکرد کار پلیس در عرصه خدمت را جامعه‌محوری دانست و بیان کرد: پلیس با به کارگیری نیروهای برخوردار از مهارت‌های حرفه‌ای، مردم‌مداری و رویکرد اجتماعی را سرلوحه خدمت‌گزاری خود دارد.

وی با بیان اینکه مقام معظم رهبری در دیدار با دانش‌آموختگان دانشگاه پلیس، نیروی انتظامی را حافظان امنیت و مجاهدان فی‌سبیل‌الله خواندند، گفت: فرامین ولایت نشانگر رضایت‌مندی ایشان از عملکرد نیروی انتظامی در عرصه خدمتگزاری به جامعه ایران اسلامی است.

کاظمی برنامه‌های شاخص هفته ناجا تویسرکان را بر اساس تقویم روزشمار بیش از 50 برنامه شاخص در حوزه‌های فرهنگی، اجتماعی، آموزشی اعلام کرد و گفت: کوهنوردی بازنشستگان و کارکنان نیروی انتظامی، مراسم صبحگاه مشترک، مسابقه انضباطی، تقدیر از کارکنان نمونه این نهاد، حضور در مدارس با ارائه برنامه‌های آموزشی در نخستین رور از این هفته اجرایی می‌شود.

وی گفت: مشاوره حقوقی به کارکنان پلیس و مردم، توجیه سیاسی و بصیرت دینی کارکنان، برگزاری جلسات مشاوره مذهبی به خانوداه کارکنان، دیدار با خانواده شهدا، ورزش صبحگاهی، نشست مدیران و فرماندهان، رسیدگی به مشکلات مردمی، اهدای خون کارکنان، مسابقه دینی ـ فرهنگی، نشست با شورای شهر، همایش پلیس امنیت و  اصناف و تجلیل از فعالان اصناف در حوزه امنیت همزمان با هفته ناجا در تویسرکان برگزار خواهد شد.

فرمانده انتظامی تویسرکان با اشاره به برگزاری همایش فرهنگ یاران ترافیک با هماهنگی اتحادیه‌ها و نهادها، افزود: دانش‌آموزان به منظور آشنایی از کار نیروی انتظامی و آموزش آن‌ها از این نهاد همزمان با هفته ناجا بازدید دارند.

وی از نمایش اقتدار توأم با برنامه عملیاتی یگان ویژه در مدرسه شهید فرشید هرمزی خبر داد و تجلیل از رانندگان و شهروندان قانونمند، برگزاری مانور خودروهای نظامی، نشست علمی و تخصصی با دستگاه قضایی، دیدار با امام جمعه، برگزاری مسابقه ورزشی کارکنان و کوهپیمایی نیروهای مسلح را از جمله برنامه نیروی انتظامی برشمرد.

کاظمی به ارائه خدمات پزشکی و ویزیت رایگان، غبارروبی قبور شهدا، حضور تیم پزشکی در نماز جمعه، اجرای مانور شهری با حضور یگان‌های موتور سوار در روزهای گرامیداشت ناجا اشاره کرد و افزود: ضمن اجرای برنامه‌های شاخص، 50 برنامه آموزشی در مساجد و مدارس سطح شهرستان با هدف ارتقای آگاهی اقشار مختلف مردم انجام می‌شود.

انتهای پیام/89010/ی30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول