اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سردار دولتی:

مردمی بودن مهم‌ترین ویژگی نیروی انتظامی است

فرمانده انتظامی استان ایلام گفت: مردمی بودن مهم‌ترین ویژگی نیروی انتظامی است.

مردمی بودن مهم‌ترین ویژگی نیروی انتظامی است

به گزارش خبرگزاری فارس از ایلام، سردار علی دولتی ظهر امروز در دیدار با مدیرعامل بانک صادرات استان ایلام اظهار داشت: یکی از نقاط قوت و ارزشمند نیروی انتظامی، مردمی بودن این نهاد انقلابی است.

وی ادامه داد: آنچه که کشور ما را در شرایط آرمانی امروز قرار داده، مرهون مجاهدت‌ها و اندیشه‌های بلند بنیانگذار نظام مقدس جمهوری اسلامی امام خمینی (ره) و رهبری داهیانه و هوشمندانه مقام معظم رهبری است که نقش بسزایی در ارتقای جایگاه بین‌المللی و ایجاد وحدت و همدلی در بین ملت عزیزمان دارد.

این فرمانده انتظامی با اشاره به تاریخ قبل از انقلاب و عدم استقلال و تصمیم‌گیری مسئولان کشور در آن زمان، خاطرنشان کرد: در آن دوران اگر بنا بود قدمی هر چند ناچیز برای کشور برداشته می‌شد باید از بیگانگان کسب اجازه می‌شد اما با پیروزی انقلاب اسلامی و دستاوردهای این نظام الهی از جمله مهم‌ترین آنها عزت و استقلال طلبی ملت بزرگ ایران این رویه تغییر کرد.

مدیر شعب بانک صادرات ایلام نیز در این دیدار با اشاره به امنیت و صف ناپذیری که در سراسر کشور اسلامیمان حاکم است، گفت: این پیامد ارزشمند حاصل تلاش ، کوشش و از خود گذشتگی تمام دست‌اندرکاران حفظ نظم و امنیت این مرزو بوم بویژه دلاور مردان نیروی انتظامی است.

ابوالفتح سامان‌پور اضافه کرد: امروز نیاز امنیت در ردیف اول بسیاری از نیازهای روزمره زندگی به شمار می‌رود که بدون شک اگر این مهم مورد توجه قرار نگیرد در دیگر ابعاد دچار مشکل خواهیم شد.

مدیر شعب استان ایلام در پایان بیان داشت: اقتدار و شکوه ایران اسلامی امروزه دنیا را به این نتیجه رسانده است که باید ایران را بپذیرند چرا که این کشور از هر نظر با گذشته متفاوت شده و به درجات بالای علمی ، اقتصادی، نظامی و ....رسیده است.

انتهای پیام/2246/ذ30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
شایان ذکر است در این دیدار سردار دولتی فرمانده نیروی انتظامی استان ایلام نیز ضمن خیر مقدم به آقای سامان پور مدیر شعب بانک صادرات ایلام و ابراز خرسندی از همکاری هر چه بیشتر با مجموعه خدوم این بانک یکی از نقاط قوت و ارزشمند نیروی انتظامی را مردمی بودن این نهاد انقلابی خواند و اضافه کرد آنچه که کشور ما را در شرایط آرمانی امروز قرار داده مرهون مجاهدتها و اندیشه های بلند بنیانگذار نظام مقدس جمهوری اسلامی امام خمینی (ره) و رهبری داعیانه و هوشمندانه مقام معظم رهبری است که نقش بسزایی در ارتقاء جایگاه بین المللی و ایجاد وحدت و همدلی در بین ملت عزیزمان دارد . ایشان با اشاره به تاریخ قبل از انقلاب و عدم استقلال و تصمیم گیری مسئولان کشور در آن زمان خاطر نشان ساخت در آن دوران اگر بنا بود قدمی هر چند ناچیز برای کشور برداشته می شد باید از بیگانگان کسب اجازه می شد اما با پیروزی انقلاب اسلامی و دستاوردهای این نظام الهی از ج مله مهمترین آنها عزت و استقلال طلبی ملت بزرگ ایران این رویه تغییر کرد.
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول