اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

جانشین فرمانده انتظامی کردستان:

نیروی انتظامی کردستان از قدرت و آمادگی لازم برخوردار است

جانشین فرمانده انتظامی استان کردستان گفت: مجموعه نیروی انتظامی در استان کردستان از آمادگی و قدرت لازم برخوردارند و هر تهدیدی را پاسخ می‌دهند.

نیروی انتظامی کردستان از قدرت و آمادگی لازم برخوردار است

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، جعفر آژنگ صبح امروز در مراسم صبحگاه مشترک نیروهای انتظامی استان کردستان در ستاد فرماندهی استان اظهار کرد: دستگاه انتظامی استان کردستان در اوج آمادگی بسر می‌برد و در مقابله با ناهنجاری‌ها و مسائل ضدامنیتی کوتاه نمی‌آید.

وی اضافه کرد: نیروی انتظامی کردستان تعامل خوبی با دستگاه‌های مسئول و نیروهای نظامی و امنیتی دارد و همین امر موجب شده است تا نیروی انتظامی در زمینه برقراری امنیت و ایجاد رضایتمندی در مردم به اهداف خود برسد.

به گفته آژنگ، یکپارچگی و توسعه فعالیت‌ها، مطالعات و پژوهش و انسجام‌بخشی در بین نیروهای انتظامی از اولویت‌های این دستگاه است که در طول سال‌های اخیر موفقیت‌های زیادی را کسب کرده است.

جانشین فرمانده انتظامی استان کردستان رشد 152 درصدی کشفیات مواد مخدر در استان را یکی از موفقیت‌های این نیرو ذکر کرد و گفت: طی 4 سال گذشته 185 نفر و در دو سال گذشته 165 نفر کشته‌های ناشی از تصادفات برون‌شهری در کردستان کاهش یافته است.

وی از کاهش 60 نفری کشته‌های تصادفات درون‌شهری استان کردستان خبر داد و خاطرنشان کرد: در مجموع میزان کشته‌های درون‌شهری و برون‌شهری استان با کاهش 245 نفری مواجه شده است.

آژنگ همچنین به کاهش شکایات و نارضایتی‌های مردم از نیروی انتظامی در استان کردستان اشاره و تصریح کرد: آمارها در بحث شکایات 18 درصد و نارضایتی از نیروی انتظامی 14 درصد کاهش پیدا کرده است.

وی در عین حال گفت: رضایت مردمی از نیروی انتظامی 25 درصد افزایش یافته است.

جانشین فرمانده انتظامی استان کردستان در ادامه به برگزاری 115 عنوان برنامه در هفته ناجا در استان اشاره کرد و دیدار با نماینده ولی فقیه در استان، تجلیل از خانواده معظم شهدا، غبارروبی و عطرافشانی گلزار شهدا، تجلیل از شهروندان قانونمند و نمونه ترافیکی، بازدید دانش‌آموزان از یگان‌های انتظامی، همایش همیاران و فرهنگ‌یاران پلیس و نمایش اقتدار و توان عملیاتی یگان‌های ویژه را از جمله برنامه‌های شاخص در این هفته عنوان کرد.

آژنگ در پایان تصریح کرد: ویزیت رایگان شهروندان در مراکز درمانی نیروی انتظامی، اعزام گروه‌های پزشکی و امدادی به روستاها، شرکت در نماز جمعه، برگزاری رزمایش امداد و نجات، برگزاری نشست‌های تخصصی با دانشگاه‌ها، دیدار با ائمه جمعه و جماعت، برگزاری محفل انس با قرآن و ملاقات عمومی و چهره‌ به چهره فرماندهان انتظامی استان با مردم از دیگر برنامه‌های ابتکار نیروی انتظامی در هفته ناجا در سطح استان خواهد بود.

انتهای پیام/79001/خ30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول