اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

خطیب جمعه زیراب مازندران:

مردم مشاوران خوبی برای نیروی انتظامی هستند

خطیب جمعه زیراب مازندران با اشاره به هفته ناجا گفت: مردم مشاوران خوبی برای نیروی انتظامی هستند.

مردم مشاوران خوبی برای نیروی انتظامی هستند

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس در سوادکوه، حجت‌الاسلام علی رضانژاد در خطبه های نماز جمعه زیراب امروز با تسلیت سالروز شهادت امام جواد(ع)، گفت: صله‌رحم، تقوا و امانتداری، تواضع و خوشرویی از نظرات امام جواد(ع) در سبک زندگی اسلامی است.

امام جمعه موقت زیراب با اشاره به هفته نیروی انتظامی به نقش این نیرو برای برقراری امنیت پایدار در جامعه اشاره کرد و گفت: نیروی انتظامی با حضور مقتدرانه خود در ایجاد امنیت اجتماعی و مبارزه با مفاسد اجتماعی و مبارزه با قاچاق کالا و مواد مخدر موفقیت‌های خوبی داشته است.

وی با تاکید بر اینکه مردم مشاوران خوبی برای نیروی انتظامی هستند، خاطرنشان کرد: مردم برای موفقیت نیروی انتظامی می‌توانند با آنان همکاری مناسبی داشته باشند.

رضانژاد با اشاره به سالروز ازدواج حضرت علی(ع) و حضرت زهرا(س) خواستار جلوگیری از بالارفتن سن ازدواج شد و تصریح کرد: ازدواج مانع بسیاری از مفاسد اجتماعی و اخلاقی و فرهنگی در جامعه است.

خطیب جمعه زیراب مازندران حضور رئیس جمهور در سازمان ملل را مقتدرانه توصیف و سخنان ایشان را در راستای دفاع از آرمان‌های امام(ره) و شهدا عنوان کرد و گفت: افراط و تفریط در تحلیل‌های مربوط این سفر به صلاح نظام نیست.

*آموزه‌های غنی دینی دلیل دشمنی دشمنان است

امام جمعه شیر گاه نیز در خطبه‌های نماز جمعه شیر گاه با اشاره به اینکه پاکیزه‌گویی، دل‌نواز بودن و روح پرور بودن گفتار از آموزه‌های دینی ما است، گفت: روح از سخنان ناپاک آزرده می‌شود و از نعمت‌‎های بهشتی آن سخن پاکیزه و دلپسند است.

حجت‌الاسلام محمد مهدوی با اشاره به سوره‌های حج و ابراهیم، افزود: در آیات قرآن سخنان پاکیزه به درخت ریشه‌داری تشبیه شده است که بهشتی آن از میوه‌های آن در همه فصول استفاده می‌کنند.

خطیب جمعه شیر گاه با بیان اینکه برخی‌ها خودبینی خود را خدا بینی معرفی می‌کنند و هر چیزی که با هواهای نفسانی آنان موافق نبود را بی‌بصیرتی می‌دانند، خاطرنشان کرد: برخی‌ها اسیر بی‌بصیرتی هستند و در زمین دشمن و علیه دوستان اقدام می‌کنند.

وی دلایل مبارزه بنی‌امیه و بنی‌عباس و دشمنان نظام جمهوری اسلامی با ائمه و فقها را محتوای غنی آموزه‌های دینی توصیف کرد.

* ازدواج آسان در اولویت جوانان قرار گیرد

 امام جمعه پل سفید نیز در خطبه‌های نماز جمعه پل سفید با اشاره به این که دانشمندان سه اصل را برای بقا جامعه ضروری می‌دانند، گفت: اتحاد و عدم صدمه زدن به دیگران و تعامل را سه اصل مورد نظر دانشمندان برای بقا جامعه ذکر می‌کنند.

حجت‌الاسلام احمد قربانی با بیان اینکه امام راحل در تبعید از عراق به کویت و جلوگیری کویت از ورود ایشان به تلاش خود برای رساندن ندای ملت ایران به جهانیان را مورد تاکید قرار دادند.

وی در بخش دیگری تصریح کرد: ازدواج آسان و پیروی از راه و روش ائمه در اولویت جوانان قرار گیرد.

خطیب جمعه پل سفید با اشاره به حضور رئیس جمهور در مجمع عمومی سازمان ملل، خاطرنشان کرد: حضور و سخنرانی رئیس جمهور در سازمان ملل سبب عزت ملت ایران را فراهم کرده است.

انتها ی پیام/86015/خ30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول