اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه شیروان:

مردم برای مبارزه با ناهنجاری‌های اجتماعی نیروی انتظامی را یاری کنند

امام جمعه شیروان خواستار مشارکت مردم برای مبارزه با ناهنجاری‌های اجتماعی، اخلاقی، قاچاق و مواد مخدر در پیشبرد مأموریت‌های نیروی انتظامی شد.

مردم برای مبارزه با ناهنجاری‌های اجتماعی نیروی انتظامی را یاری کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از شیروان، حجت‌الاسلام حسین کوثری در آیین نماز جمعه این هفته با گرامیداشت هفته نیروی انتظامی اظهار کرد: جان بر کفان این نیرو زحمات زیادی را بر تأمین امنیت در جامعه متحمل می‌شوند.

وی با قدردانی از این خدمات نیروی انتظامی تصریح کرد: در کنار آن بایستی مردم نیز نهایت مشارکت را با این نیرو در حوزه‌های مختلف برای تأمین امنیت داشته باشند.

خطیب جمعه شیروان به وضعیت غربی‌ها بعد از حضور رئیس جمهور در سازمان ملل هم اشاره کرد و گفت: این روزها دستگاه دیبلماسی ایران اسلامی فشار روحی و عصبی را بر غرب و صهیونیسم وارد کرده که باعث آشفتگی سردمداران این رژیم شده است. مقاومت ملت ایران اسلامی و عزت طلبی آنان در طول سال‌های گذشته غرب را شگفت‌زده کرده و در واقع برنامه‌های آنان را در رسیدن به اهداف پلیدشان بر هم ریخته است.

حجت‌الاسلام کوثری بیان داشت: اکنون گزینه‌هایی که آمریکا علیه ایران مطرح می‌کرده در کاخ سفید خاک می‌خورد.

وی با تاکید بر اینکه بحران‌های اقتصادی آمریکا را به تعطیلی کشانده است، اظهار کرد: با این وضعیتی که این کشور با آن مواجه بوده خوب است تا به جای فسادانگیزی و ویرانگری به اوضاع داخلی خود رسیدگی کند.

امام جمعه شیروان همچنین به سالروز ازدواج حضرت علی(ع) وحضرت فاطمه (س) هم اشاره کرد و افزود: بهترین الگوی ازدواج آسان این بزرگواران بوده‌اند که بایستی مورد توجه جوانان و خانواده‌ها قرار بگیرد.

وی کاهش توقعات جوانان را در ازدواج‌ها ضروری خواند و یادآور شد: نباید در انجام این سنت‌ حسنه و اسلامی به حاشیه‌ها پرداخت.

خطیب جمعه شیروان همچنین برگزاری جشن عاطفه‌ها را برشمرد و از عموم مردم خواست تا کمک‌های خود را برای کمک به دانش‌آموزان بی‌‌بضاعت به کمیته امداد امام خمینی تحویل دهند.

انتهای پیام/63002/خ30/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول