اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

تولیت آستان مقدس حضرت معصومه(س):

کارکنان نیروی انتظامی باید در برابر آسیب‌ها واکسینه شوند/ پلیس به وضع موجود اکتفا نکند

تولیت آستان مقدس حضرت معصومه (س) با بیان اینکه کارکنان نیروی انتظامی در معرض آسیب هستند، تصریح کرد: در برخورد با ویروس نخستین کسانی که با آن مبارزه و برخورد می‌کنند کادر درمانی هستند که اگر غافل شوند خود نیز به آن دچار می‌شوند.

کارکنان نیروی انتظامی باید در برابر آسیب‌ها واکسینه شوند/ پلیس به وضع موجود اکتفا نکند

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از پایگاه خبری پلیس، آیت‌الله سید محمد سعیدی در دیدار فرمانده انتظامی استان قم ضمن گرامیداشت هفته ناجا اظهار داشت: مجرمان در پی تضعیف نیروی انتظامی هستند تا به وسیله آن به اهدافشان برسند، بحمدلله سردار احمدی‌مقدم این موضوع را به خوبی می‌داند و در برابر آن موضع می‌گیرد و شما نیز از این روحیه خوب برخوردار هستید.

وی گفت: حضور سردار احمدی‌مقدم در راس نیروی انتظامی باعث افتخار نظام و زینت رهبری است.

تولیت آستان مقدس حضرت معصومه(س) افزود: گزینش چنین افرادی به برکت رهبری است که خودشان اخلاص، صفا، بینش و بصیرت دارند و مورد عنایت خداوند متعال و حضرت ولی عصر(عج) هستند.

آیت‌الله سعیدی اظهارداشت: در کشورهای دیگر از حیث شخصیتی و رفتاری، فرماندهان نظامی و امنیتی متناسب با آن کسی هستند که آنها را نصب می‌کند، هر تفکری که مسئولان آن کشور داشته باشند به تبع آن فرماندهان نیز همان ایده را دارند.

وی با بیان اینکه در جمهوری اسلامی ایران رفتارها متفاوت است، گفت: در کشور ما ابزارها متفاوت است و دغل‌کاری، مکر و حیله، خیانت و جنایت راهی ندارد.

امام جمعه شهر مقدس قم خاطرنشان کرد: بر اساس شهادت اسناد در کشور سوریه خود آمریکایی‌ها از بمب شیمیایی استفاده کرده‌اند، آنها معمولاً هر 30 سال یک‌بار با توجه به اینکه مسئولان عوض شده‌اند و اسناد سوخته به حساب می‌آیند، آن را منتشر می‌کنند.

تولیت آستان مقدس حضرت معصومه (س) در ادامه تاکید کرد: پلیس در عرصه‌هایی از موفقیت بالا برخوردار است و در عرصه‌هایی موفقیت آن کاهش می‌یابد به دلیل اینکه پلیس جمهوری اسلامی ایران برای رسیدن به اهداف خود از ضوابط اسلامی استفاده می‌کند که زیرساخت آن انسانی است.

وی اضافه کرد: در اسلام برخورد با مجرم تعریف خاصی دارد اما در برخی کشورها مجازاتشان تنها درس عبرت برای دیگران است.

سعیدی با بیان اینکه تغییر و تحول در نیروی انتظامی محسوس است، افزود: من به سهم خود از فعالیت‌های پلیس تقدیر می‌کنم، پلیس توانسته با قداست این جایگاه را کسب کند و این خیلی با ارزش است.

وی اظهار داشت: پلیس نباید از وضع موجود راضی باشد بلکه باید مسیر رو به پیشرفت را ادامه دهد.

امام جمعه قم در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه کارکنان نیروی انتظامی در معرض آسیب هستند، تصریح کرد: در برخورد با ویروس نخستین کسانی که با آن مبارزه و برخورد می کنند کادر درمانی هستند که اگر غافل شوند خود نیز به آن دچار می‌شوند.

تولیت آستان مقدس حضرت معصومه(س) تاکید کرد: پلیس در خط مقدم مبارزه با جرائم است و باید مراقب خود باشد، همان‌طور که قاچاقچیان مواد مخدر با انتقال زیاد مواد مخدر از جان خود می‌گذرند و آبرو برایشان مهم نیست ، برای تاثیر در روحیه پلیس از پای نمی‌نشینند، بنابراین مباحث فرهنگی در این نیرو باید بیش از پیش جدی گرفته شود.

انتهای پیام/2258/ط/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول