اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

آقایی در گفت‌وگو با فارس:

گذر تکواندوکاران قم به نیروی انتظامی افتاد / رویارویی با قزوین در هفته هشتم

دبیر هیئت تکواندوی استان قم از رویارویی چهره‌های آینده‌دار تکواندوی قم با 2 حریف سرسخت در هفته‌های هشتم و نهم لیگ نونهالان تکواندوی کشور خبر داد.

گذر تکواندوکاران قم به نیروی انتظامی افتاد / رویارویی با قزوین در هفته هشتم

هاشم آقایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم اظهار داشت: نهمین دوره رقابت‌های لیگ تکواندو رده سنی نونهالان قهرمانی باشگاه‌های کشور با عنوان جام شکوفه‌ها با پیگیری 18 مسابقه در هفته‌های هشتم و نهم در حالی به انجام می‌رسد که تیم قم با ترکیب کامل راهی این رقابت‌ها شده است.

وی ادامه داد: این دومین روز از رقابت‌های هفته‌های هشتم و نهم نهمین دوره مسابقات لیگ تکواندو نونهالان باشگاه‌های کشور جام شکوفه‌های تکواندو است که به میزبانی تهران در خانه تکواندو به انجام خواهد رسید و تیم قم در 2 دیدار حساس به مصاف حریفان می‌رود.

دبیر هیئت تکواندوی استان قم عنوان کرد: بنابر اعلام سازمان لیگ فدراسیون تکواندوی کشورمان امروز جمعه و در دومین روز این مسابقات، هوگوپوشان 10 تیم در گروه دوم و 9 تیم در گروه سوم در 18 دیدار حساس با یکدیگر به رقابت می‌پردازند.

وی با اشاره به وضعیت تیم نونهالان هیئت تکواندوی قم در جدول رده‌بندی مسابقات این فصل لیگ تکواندوی نونهالان باشگاه‌های کشور اظهار داشت: تیم هیئت قم در بین 10 تیم حاضر در گروه سوم مرحله مقدماتی هم‌اکنون جایگاه هفتم را در اختیار دارد.

آقایی با اشاره به بازی‌های پیش روی پسران تکواندوکار قم در این هفته از رقابت‌های جام شکوفه‌های تکواندوی کشور عنوان کرد: تیم پسران هیئت تکواندوی قم در نخستین دیدار خود که مسابقه‌ای از هفته هشتم محسوب می‌شود به مصاف تیم هیئت تکواندوی قزوین خواهد رفت.

وی با اشاره به اهمیت کسب پیروزی در دیدارهای این 2 هفته برای صعود تیم هیئت تکواندوی قم در جدول رده‌بندی گروه سوم مرحله مقدماتی لیگ تکواندوی نونهالان باشگاه‌های کشور افزود: هجدهمین و آخرین دیدار هفته‌های هشتم و نهم این مسابقات امشب بین 2 تیم قوامین ناجا و هیئت تکواندوی قم در زمین شماره 2 خانه تکواندوی تهران برگزار می‌شود.

دبیر هیئت تکواندوی استان قم به برنامه دیگر دیدارهای این هفته اشاره کرد و یادآور شد: تیم مژده‌ رشت در زمین یک مقابل تیم مجتمع فرهنگی ورزشی جوانه در نخستین بازی قرار می‌گیرد و دومین دیدار بین 2 تیم قوامین ناجا و صنایع استیل البرز در شیاپچانگ 2 برگزار می‌شود.

وی افزود: آموزش و پرورش همدان و اسدی فریدونکنار در سومین دیدار به مصاف یکدیگر می‌روند و دیدار 2 تیم هیئت تکواندو تنکابن و بیمارستان جم در قالب بازی پنجم و در شیاپچانگ یک به مصاف یکدیگر می‌روند، ضمن این‌که آکادمی رکنی اهواز در ششمین دیدار فردا در زمین 2 مقابل هیئت سمنان قرار خواهد گرفت.

آقایی اظهار داشت: حاجی‌پور بابل و پاس قوامین هفتمین دیدار را در شیاپچانگ سه برگزار خواهند کرد و هیئت تکواندوی آذربایجان شرقی دیدار هشتم را در زمین چهار مقابل ملی‌پوشان البرز برگزار می‌کند در حالی که الماس بتن همدان و هیئت تکواندوی شمیرانات در نهمین بازی فردا و در شیاپچانگ یک مقابل یکدیگر قرار می‌گیرند.

وی اظهار داشت: دهمین دیدار بین 2 تیم هیئت تکواندوی تنکابن و مژده‌ی رشت در زمین 2 برگزار می‌شود، بیمارستان جم و صنایع استیل البرز یازدهمین دیدار را در شیاپچانگ سه برگزار می‌کنند، آکادمی رکنی اهواز و هیئت تکواندوی قزوین در دوازدهمین دیدار و در زمین چهار به مصاف یکدیگر می‌روند.

آقایی در ادامه اظهار داشت: شیاپچانگ یک در سیزدهمین دیدار میزبان تکواندوکاران 2 تیم اسدی فریدونکنار و پاس قوامین خواهد بود، چهاردهمین بازی از دیدارهای هفته هشتم و نهم نیز بین 2 تیم مجتمع جوانه و هیئت سمنان در زمین 2 برگزار می‌شود و ملی‌پوشان البرز و هیئت بروجرد پانزدهمین بازی را در زمین سه برگزار می‌کنند.

وی خاطرنشان کرد: در نهایت این‌که تیم هیئت تکواندوی آذربایجان شرقی و الماس بتن همدان در شانزدهمین دیدار و در شیاپچانگ چهار با یکدیگر رودررو می‌شوند و حاجی‌پور بابل و هیئت تکواندوی شمیرانات در هفدهمین بازی و در زمین شماره یک به مصاف یکدیگر می‌روند.

انتهای پیام/78002/م30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول