اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار قروه:

مزیت اصلی نیروی انتظامی عدم وابستگی به کشورهای بیگانه است

فرماندار قروه گفت: مزیت اصلی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران، عدم وابستگی به کشورهای بیگانه است و همین نقطه قوت ماست.

مزیت اصلی نیروی انتظامی عدم وابستگی به کشورهای بیگانه است

به گزارش خبرگزاری فارس از قروه، محمدرسول شیخی‌زاده پیش از ظهر امروز در نشست هماهنگی و برنامه‌ریزی هفته بزرگداشت ناجا با بیان این نکته گفت: نیروی انتظامی امروز در راستای حفظ نظم و امنیت و تمامیت ارضی، از نیروهای مقتدر دنیاست.

وی عنوان کرد: این نیروی عظیم، نه تنها در بعد داخلی بلکه در سطح دنیا نیز عملکرد بسیار شایسته‌ای دارد.

فرماندار قروه، نیروی انتظامی را از تاثیرگذارترین نیروها و نیز به عنوان بخشی از حاکمیت برشمرد که ارتباط تنگاتنگی با مردم دارد و ابراز داشت: همین ارتباط مثبت و ارزنده است که موجب هراس مخلان امنیت و آرامش و اطمینان خاطر مردم شده است.

این مسئول ثمره حضور نیروی انتظامی در جامعه را امنیت، اعتماد، سلامت، پویایی و نشاط، دانست و افزود:  نیروی انتظامی، نیرویی است که با اقتدار در برابر اخلال‌گران نظم و امنیت ایستاده و تیشه بر ریشه‌های ظلم و فساد می‌کوبد تا ارمغان‌آور آرامش و عدالت باشد.

وی تلاش برای استقرار عدالت اسلامی و اجتماعی را از مهم‌ترین وظایف ناجا برشمرد و گفت: نیروی انتظامی در تلاش برای استقرار عدالت اسلامی که آن را مهم‌ترین وظیفه خود می‌داند، می‌کوشد که در مبارزه با ظلم و جنایت، ریشه پلیدی‌ها را از جامعه دور کند و با اجرای قانون که ریشه در احکام اسلام دارد، پرچم‌دار راستین حکومت اسلامی باشد.

به گفته فرماندار قروه، نیروی انتظامی با تلاش در راستای ایجاد نظم، برقراری قانون و امنیت و برخورد با متخلفان و مجرمان از یک سو، و دادن ضمانت معنوی به جامعه از سوی دیگر، موجب اتکای مردم شده است.

شیخی‌زاده هفته ناجا را فرصتی ارزشمند برای تجلیل رشادت این نیرو عنوان کرد و گفت: کمترین کاری که می‌شود در برابر جانفشانی نیروهای مخلص پلیس به عمل آورد، بزرگداشت مناسب هفته ناجاست.

وی ناظر دانستن خدا بر اعمال و رفتار خود را از شاخصه‌های اصلی پلیس ایران اسلامی دانست و متذکر شد: موید این مطلب، رد رشوه میلیونی توسط ماموران انتظامی شهرستان در چند روز گذشته از سوی یک قاچاقچی مشروبات الکلی است.

این مسئول در پایان دستیابی به امنیت در بالاترین سطح ممکن در جامعه را ارمغان عملکرد منسجم پلیس در برقراری این نیاز اصلی تمامی جوامع بشری دانست و اذعان داشت: برخورداری از پشتوانه مستحکم مردمی از سوی پلیس ایران، وجه تمایز و برتری این نیرو در مقایسه با سایر پلیس‌های دنیاست.

انتهای پیام/79009/ن30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول