اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امروز صورت گرفت

بازدید فرمانده نیروی انتظامی قم از دفتر خبرگزاری فارس

در آستانه هفته ناجا فرمانده نیروی انتظامی قم با حضور در دفتر خبرگزاری فارس از نزدیک با فعالیت‌های این خبرگزاری در قم آشنا شد.

بازدید فرمانده نیروی انتظامی قم از دفتر خبرگزاری فارس

به گزارش خبرگزاری فارس در قم، سردار مجتبایی ظهر امروز از بخش‌های مختلف دفتر خبرگزاری فارس در قم دیدار کرد و ضمن عرض خسته نباشید به خبرنگاران این رسانه، خواستار فرهنگ‌سازی در راستای رفع مشکلات ترافیکی شد.

وی با حضور در تحریریه دفتر خبرگزاری فارس در قم از نزدیک با نحوه تهیه گزارش و خبر توسط خبرنگاران خبرگزاری فارس در قم آشنا شد.

در این دیدار سیدجواد اشرفی سرپرست دفتر خبرگزاری فارس در قم، ضمن خیرمقدم به فرمانده انتظامی قم گفت: حضور شما در دفتر موجب دلگرمی خبرنگاران شده و این حضور نشان‌دهنده نگاه عمیق شما به رسانه‌ها است.

وی افزود: دفتر خبرگزاری فارس در استان قم فعالیت خود را از سال 85 آغاز کرد که امروز پس از گذشت کمتر از یک دهه فعالیت توانسته به یکی از قدرتمندترین و تاثیرگذارترین رسانه‌های استان تبدیل شود.

اشرفی با بیان اینکه فعالیت و اقدامات رسانه‌ای در استان قم ویژگی‌های خاص خودش را دارد، گفت: با توجه به این موقعیت، خبرگزاری فارس کوشیده تا به درستی فعالیت داشته و به نحو مطلوب پیام مرجعیت و حوزه را به گوش دنیا برساند.

سرپرست دفتر خبرگزاری فارس در قم اذعان داشت: طبق برآوردهای صورت گرفته، تمام گزارش‌ها و خبرهایی که از قم بر روی خروجی خبرگزاری قرار داده می‌شود، توسط گروه‌های مختلف در دنیا رصد شده و این امر نیازمند دقت بسیاری است که در این دفتر صورت می‌گیرد.

وی با بیان اینکه امروز بوق‌های رسانه‌ای دنیا می‌کوشند تا جایگاه شهر قم را زیر سئوال ببرند، گفت: طی این دوران تمام تلاش خبرگزاری فارس در قم بر این بوده تا اجازه این تبلیغات سو را ندهد که در این راستا از هیچ تلاشی دریغ نکرده است.

اشرفی در خصوص فعالیت‌های صورت گرفته توسط خبرگزاری فارس در قم در راستای گسترش فرهنگ راهنمایی و رانندگی، ابراز داشت: خوشبختانه در این عرصه خبرنگاران و گزارشگران ما فعالیت‌های بسیاری انجام داده‌اند و همه تلاش ما بر ارتقای فرهنگ شهروندی است.

انتهای پیام/2258/ط30/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول