اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سردار رادان:

ایجاد امنیت و آسایش مهم‌ترین رسالت نیروی انتظامی است

جانشین فرماندهی ناجا گفت: مهم‌ترین رسالت نیروی انتظامی ایجاد امنیت و آسایش برای عموم مردم جامعه است.

ایجاد امنیت و آسایش مهم‌ترین رسالت نیروی انتظامی است

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، سردار احمدرضا رادان صبح امروز در آیین تودیع و معارفه فرماندهان سابق و جدید انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: مهم‌ترین رسالت نیروی انتظامی ایجاد امنیت و آسایش برای عموم مردم جامعه است.

وی افزود: ایجاد ناامنی برای هنجارشکنان، قانون‌گریزان و گردن‌کشان از دیگر وظایف ذاتی و رسالت خطیر نیروی مقتدر انتظامی است که باید با اقتدار و صلابت به این عمل کند.

جانشین فرماندهی ناجا با بیان اینکه تحقق این اهداف مهم همکاری و همیاری مسئولان، آحاد مردم و خانواده‌ها را می‌طلبد، اظهار کرد: نیروی انتظامی به تنهایی قادر به انجام رسالت خویش و ایجاد امنیت و آسایش برای مردم نیست.

این مقام انتظامی با اشاره به جلسه تودیع و معارفه فرماندهان انتظامی کهگیلویه و بویراحمد افزود: جایگاه و عملکرد فرماندهی سابق نیروی انتظامی این استان بر اساس شاخص‌ها و ارزیابی‌های به عمل آمده خوب و مثبت بوده است.

رادان عنوان کرد: یکی از شاخص‌های اساسی در ارزیابی‌های به عمل آمده میزان کارآمدی و تعامل فرماندهی انتظامی با اعضای شورای تامین، روحانیت، بسیج و نیروهای امنیتی و جلب مشارکت مردمی است که این مهم به خوبی در کهگیلویه و بویراحمد عملیاتی شده است.

جانشین فرماندهی ناجا متذکر شد: انضباط کاری، روحیه بسیجی و فرهنگ عاشورایی سه شاخصه اصلی مورد تاکید فرماندهی ناجا در کارکردهای فرماندهان انتظامی و کارکنان خدوم نیروی انتظامی جمهوری اسلامی است.

امام جمعه موقت یاسوج نیز در این آیین گفت: ایجاد امنیت در جامعه یکی از تاکیدات اساسی در دین مبین اسلام است.

حجت‌الاسلام سید علی‌صالح موسوی‌اعظم افزود: برای تحقق این مهم باید تجهیزات و نیروی انسانی با انگیزه نیز وجود داشته باشد.

وی در پایان عملکرد سردار عادلی فرماندهی سابق نیروی انتظامی کهگیلویه و بویراحمد را مثبت ارزیابی کرد و یادآور شد: وی بیشترین همکاری و تعامل را با مسئولان اجرایی، روحانیت، ائمه جمعه و نخبگان داشت.

انتهای پیام/82009/ذ30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول