اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه ناحیه خدابنده:

واقعه غدیر در اردوگاه قدس خدابنده بازسازی می‌شود

فرمانده سپاه ناحیه خدابنده گفت: واقعه غدیر در حوالی اردوگاه قدس شهرستان خدابنده بازسازی می‌شود.

واقعه غدیر در اردوگاه قدس خدابنده بازسازی می‌شود

ولی‌الله ابراهیمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان به بازسازی واقعه غدیر اشاره کرد و اظهار داشت: واقعه غدیرخم در شهرستان‌های زنجان و خدابنده بازسازی می‌شود.

وی با بیان اینکه این واقعه در ایام دهه غدیر در شهرستان خدابنده بازسازی می‌شود، تصریح کرد: این واقعه در مدت یک روز برای علاقه‌مندان اجرا می‌شود.

فرمانده سپاه ناحیه خدابنده با بیان اینکه مسئولان برای انجام این طرح توجیه شده‌اند، گفت: نیازمندی‌های لازم برای بازسازی این واقعه برآورده شده است.

وی با بیان اینکه کارگردان بازسازی واقعه غدیر در خدابنده اقدامات لازم را برگزار می‌کند، افزود: اقدامات لازم برای این پروژه پس از هفته دفاع مقدس به صورت رسمی در حال انجام است.

ابراهیمی به مکان برگزاری واقعه غدیر در شهرستان خدابنده اشاره کرد و اظهار داشت: این واقعه در حوالی اردوگاه قدس خدابنده بازسازی می‌شود.

وی به دلیل انتخاب این مکان برای بازسازی واقعه غدیرخم اشاره کرد و افزود: شباهت این مکان به محل غدیرخم دلیل انتخاب این مکان برای اجرای این واقعه است.

فرمانده سپاه ناحیه خدابنده به هدف بازسازی واقعه غدیر در شهرستان خدابنده اشاره کرد و گفت: ترویج امامت و ولایت یکی از دلایل مهم بازسازی این واقعه است.

انتهای پیام/73008/ق20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول