اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان البرز خبر داد

آغاز فعالیت ستاد غدیر در استان البرز

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان البرز از آغاز فعالیت ستاد غدیر در این استان خبر داد.

آغاز فعالیت ستاد غدیر در استان البرز

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، سیدعباس مسعودی صبح امروز در نخستین جلسه ستاد غدیر استان البرز اظهار کرد: براساس تمهیدات اندیشیده شده علاوه بر فعالیت ستاد غدیر در این استان دبیرخانه ستاد نیز در اداره کل تبلیغات اسلامی استان البرز راه‌اندازی شده است.

وی با تأکید بر اهمیت عید بزرگ غدیر و ضرورت گرامیداشت هفته ولایت تأکید کرد: باید با اجرای برنامه‌های فرهنگی و نشست‌های این هفته، عید غدیر را بیش از گذشته برای همگان بازگو کنیم.

این مسئول بر موضوع ولایت و امامت تأکید کرد و گفت: امامت و ولایت از مهم‌ترین مقوله‌هایی هستند که می‌توانند انسان‌ها را به کمال دین برسانند.

مسعودی با اشاره به اینکه عید غدیر یکی از اعیاد بزرگ مسلمانان به شمار می‌رود، اضافه کرد: برنامه‌ریزی‌ها به منظور بزرگداشت این عید یکی از مهم‌ترین اولویت‌های ما به شمار می‌رود لذا تلاش خواهیم کرد تا با برگزاری جشن‌های باشکوه، ضمن بزرگداشت این عید جایگاه واقعی این مهم را در بین مسلمانان به خوبی نمایان کنیم.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان البرز گفت: به منظور برگزاری برنامه این روز، ستاد غدیر استان البرز و دبیرخانه این ستاد در اداره کل تبلیغات اسلامی استان فعالیت خود را آغاز کرده است.

وی افزود: این ستاد با همکاری دستگاه‌های مختلف و موسسات فرهنگی مردمی تشکیل شده و هم‌اکنون کار خود را به منظور برگزاری هر چه باشکوه‌تر این عید آغاز کرده است.

انتهای پیام/2302/ز20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول