اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

آیت‌الله سبحانی در دیدار با اعضای بازسازی واقعه غدیر:

رسانه‌ها ابعاد واقعه غدیر را در سطح بین‌المللی تبیین کنند

یکی از مراجع تقلید قم با اشاره به اینکه ولایت یکی از بزرگترین نعمات الهی برای بندگان است، تصریح کرد: در روز غدیر دین کامل شد و رسانه‌ها باید ابعاد مختلف این واقعه را برای دنیا تشریح کرده و در سطح گسترده منتشر کنند.

رسانه‌ها ابعاد واقعه غدیر را در سطح بین‌المللی تبیین کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، آیت الله جعفر سبحانی در دیدار اعضای ستاد بزرگداشت هفته دفاع مقدس و بازسازی واقعه غدیر با اشاره به ضرورت بزرگداشت هفته دفاع مقدس، اظهار کرد: باید نسبت به معرفی ایثارگری‌های رزمندگان اسلام و تلاش‌های صورت گرفته برای دفاع از نظام و دین اهتمام جدی داشت.

وی در ادامه با اشاره به وظایفی که سپاه پاسداران بر عهده دارد، تصریح کرد: سپاه باید در امر ترویج مبانی دینی به ویژه نماز و زکات برنامه‌ریزی‌های گسترده داشته باشد.

این مرجع تقلید اهمیت پرداخت زکات برای حل مشکلات جامعه اسلامی را مورد توجه قرار داد و خاطرنشان کرد: اگر مردم نسبت به پرداخت زکات اهتمام داشته باشند بسیاری از مشکلات جامعه حل خواهد شد.

وی بر اهمیت مشارکت مردم در امر مدرسه سازی، وقف و حمایت از مستضعفان تاکید کرد‌ و گفت: اگر ایمان جوانان غیور ما نبود، نمی‌توانستیم در برابر دشمنان پیروز شویم.

آیت الله سبحانی تبیین رشادت‌ها و از خودگذشتگی‌ شهدا را مورد تاکید قرار داد و اظهار کرد: دشمنان تا دندان مسلح به نبرد آمده بودند ولی جوانان با ایثار جان خود از کشور و انقلاب دفاع کردند و نگذاشتند کوچکترین‌ خدشه‌ای به آن وارد شود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه ولایت یکی از بزرگترین نعمات الهی برای بندگان است، تصریح کرد: در روز غدیر دین کامل شد و رسانه‌ها باید ابعاد مختلف این واقعه را برای دنیا تشریح کرده و در سطح گسترده منتشر کنند.

این مرجع تقلید با بیان اینکه اکمال دین امری سترگ و بزرگ بوده است، اضافه کرد: تا امر بزرگی در کار نباشد شعار الیوم اکملت لکم دینکم مطرح نمی‌شود و طرح این شعار نشان دهنده عظمت واقعه غدیر و انتخاب جانشین نبی مکرم اسلام است.

وی در پایان با تاکید بر برگزاری هر چه باشکوه‌تر برنامه‌های هفته دفاع مقدس و همچنین بزرگداشت واقعه غدیر، اظهار داشت: امیدواریم که همه ما مشمول عنایت امیرالمومنین قرار بگیریم و خداوند نعمت ولایت را از کشور ما صلب نفرماید.

انتهای پیام/2258/ک30/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول