اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با عید سعید غدیر صورت می‌گیرد

رونمایی از نخستین کتاب مجموعه بیانات مرحوم آیت‎الله طاهری گرگانی

مدیرکل نهاد کتابخانه‎های عمومی گلستان از رونمایی نخستین کتاب مجموعه بیانات و سخنرانی‎های مرحوم آیت‎الله سیدحبیب‎الله طاهری گرگانی همزمان با عید سعید غدیر خبر داد.

رونمایی از نخستین کتاب مجموعه بیانات مرحوم آیت‎الله طاهری گرگانی

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، سیدحسین علوی بعد از ظهر امروز در جلسه ستاد بزرگداشت دهه امامت و ولایت در گلستان اظهار داشت: آیت‌الله سید‌حبیب‌الله طاهری‌گرگانی، نماینده فقید مردم گلستان در مجلس خبرگان رهبری و یکی از علمای برجسته شهرستان گرگان بود که نقش به‌سزایی در مسائل سیاسی و اجتماعی استان گلستان داشته است.

وی با بیان اینکه در برنامه‎های فرهنگی باید نسبت به سبک زندگی اسلامی که یکی از دغدغه‎های جدی مقام معظم رهبری است پرداخته شود، تصریح کرد: اجرای برنامه‎های دهه امامت و ولایت باید به گونه‎ای برنامه‎ریزی شود که محصول آن سبک زندگی علوی باشد.

آمادگی کتابخانه‎های عمومی گلستان برای برگزاری مسابقه ملی در زمینه سبک زندگی علوی

مدیرکل نهاد کتابخانه‎های عمومی گلستان با تاکید بر اینکه در برنامه‎های دهه امامت و ولایت باید روش و منش زندگی امام علی(ع) را در حوزه خانواده، اجتماع، کسب و کار، تجارت، اقتصاد، همسایه‎داری و حقوق شهروندی پیاده کنیم، خاطرنشان کرد: گرچه برگزاری همایش‎های نمادین ضرورت دارد اما محوریت برنامه‎ها با رویکرد سبک زندگی علوی نتیجه‎بخش خواهد بود.

علوی در خصوص همکاری نهاد کتابخانه‎ها با ستاد بین‎المللی غدیر گلستان اظهار داشت: در این راستا مسابقه کتابخوانی تحف‎العقول که برگرفته از 400 توصیه امیرالمومنین علی(ع) به شیعیان در راستای سبک زندگی علوی است را ترتیب خواهیم داد که تعدادی از این کتاب‎ها برای توزیع در اختیار بنیاد بی‎المللی غدیر استان قرار می‎گیرد.

وی از طراحی سامانه‎ای در حوزه نهاد کتابخانه‎های عمومی استان خبر داد و اعلام آمادگی کرد نسبت به برگزاری مسابقه ملی در زمینه سبک زندگی علوی در اعیاد قربان تا غدیر ورود کند.

مدیرکل نهاد کتابخانه‎های عمومی گلستان اظهار داشت: بازخورد مثبت برنامه‎های فرهنگی زمانی در سطح گسترده امکان‎پذیر خواهد بود که دستگاه‎های اجرایی با کمک نیروی عظیم مردمی پای کار بیایند. لذا اگر از ظرفیت مردم به خوبی استفاده شود و آنها را در اجرای برنامه‎ها مشارکت داد اثرگذاری آن را در جامعه خواهیم دید.

انتهای پیام/83001/غ30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول