اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به مناسبت دهه ولایت

ستاد غدیر در شهرستان زابل تشکیل شود

رئیس اداره تبلیغات اسلامی زابل گفت: ستاد غدیر در شهرستان زابل با مدیریت فرماندار به مناسبت برنامه‌های دهه ولایت تشکیل شود.

ستاد غدیر در شهرستان زابل تشکیل شود

به گزارش خبرگزاری فارس از زابل، حجت‌الاسلام محسن عارفی ظهر امروز در جلسه ستاد شئونات فرهنگی در مناسبت‌های مذهبی در فرمانداری زابل اظهار داشت: برافراشته شدن پرچم متبرک شده امام رضا(ع) در میدان امام رضا(ع) یک اتفاق بزرگ و باعث ایجاد روحیه معنوی در بین مردم شد.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی زابل با اشاره به شهادت امام جواد(ع) عنوان کرد: برنامه محوری شهادت امام جواد(ع) در مسجد امام جواد به مدت دو شب با سخنرانی حجت‌الاسلام شهرکی فلاح و مداحی حاج مهدی منصوری دعوت شده از تهران برگزار می‌شود.

این مسئول با اشاره به سالروز ازدواج حضرت علی(ع) و فاطمه(س) خاطرنشان کرد: دانشگاه علوم پزشکی و ثبت اسناد برای مزدوجین این روز تخفیفات و امتیازاتی ویژه تدارک ببینند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی زابل با اشاره به برگزاری دعای روز عرفه اضافه کرد: دعای عرفه همه ساله در پارک ملت در جوار شهدای گمنام با حضور پرشور مردم برگزار که امسال پیش‌بینی می‌شود مردم حضور پررنگ‌تری داشته باشند که تمهیداتی در زمینه سیستم صوت و زیرانداز مومنان اندیشیده شده است.

عارفی به برنامه‌های دهه ولایت اشاره کرد و افزود: خطبه‌خوانی شرح خطبه غدیر، طرح دقایقی با غدیر در رادیو شهری، آذین بندی شهر، پرسمان جوان در مدارس و دانشگاه‌ها و پارک، برگزاری جلسه شورای اداری با موضوع مدیریت علوی، شیعه شناسی، توزیع هزار جلد روزنامه دیواری ویژه دانش آموزان ابتدایی و برگزاری مسابقه در این خصوص و توزیع شابلون با موضوعات غدیر از جمله برنامه‌هایی است که در این دهه انجام می‌شود.

وی به دعوت از حجت الاسلام مداح مشاور ارشد ارتش کشور اشاره کرد و اذعان داشت: ادارات و هیئت مذهبی به گونه‌ای برنامه‎ریزی کنند که در تمام برنامه‌ها از وجود وی استفاده شود.

انتهای پیام/75004/ن30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول