اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کانون بسیج هنرمندان دشتی:

ایجاد دبیرخانه دائمی جشنواره استانی تئاتر غدیر درخورموج

مدیر کانون بسیج هنرمندان دشتی گفت: دبیرخانه دائمی جشنواره استانی تئاتر غدیر در خورموج ایجاد شد.

ایجاد دبیرخانه دائمی جشنواره استانی تئاتر غدیر درخورموج

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان دشتی، محمد کاشفی عصرامروز در اولین جلسه هیئت اجرایی جشنواره تئاتر استانی و بازسازی حادثه غدیر گفت: امسال بازسازی حادثه غدیر پررنگ‌تر از سال گذشته و از لحاظ کیفیت و کمیت موفق‌تر در خورموج به نمایش گذاشته می‌شود.

مدیرکانون بسیج هنرمندان شهرستان دشتی ازبازگشایی دبیرخانه دائمی جشنواره استانی تئاتر غدیر در شهر خورموج خبر داد و یادآور شد: جشنواره استانی تئاتر غدیر می‌تواند نقش بسزایی دررفع مسائل و مشکلات اجتماعی و حتی فرهنگی جامعه اسلامی داشته باشد. برگزاری و اجرای تئاتر در شهرستان دشتی می‌تواند نقش مهم و ثمربخشی برای کودکان و نسل آینده داشته باشد.

کاشفی خاطرنشان کرد: دومین نمایش واقعه غدیر و چهارمین جشنواره استانی تئاتر غدیر همزمان در روزدوم آبان ماه سال جاری در خورموج آغاز و تا پنجم آبانماه ادامه دارد.15 گروه تئاتری از سراسر استان شرکت کرده‌اند که نمایش 11 گروه بازخوانی می‌شود و پنج گروه به جشنواره راه خواهند یافت.

کاشفی افزود: از فرماندارشهرستان دشتی و شهردار فرهنگ دوست خورموج و اعضای شورای اسلامی شهرانتظار داریم در این زمینه با ما همکاری کنند.

انتهای پیام/66006/خ20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول