اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون مدیرکل امور اجتماعی استانداری زنجان:

گسترش فرهنگ ولایت یکی از اهداف بازسازی واقعه غدیر است

معاون مدیرکل امور اجتماعی استانداری زنجان گفت: گسترش فرهنگ ولایت یکی از اهداف بازسازی واقعه غدیرخم در استان زنجان است.

گسترش فرهنگ ولایت یکی از اهداف بازسازی واقعه غدیر است

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، قدرت‌الله رفیعی ظهر امروز در جلسه بازسازی واقعه غدیرخم با بیان اینکه امروز واقعه غدیر تاحدودی مورد غفلت شیعیان قرار گرفته است، گفت: این غفلت مسلمانان نشانه مظلومیت مولای متقیان امام علی(ع) است.

وی به اهداف بازسازی واقعه غدیرخم در زنجان اشاره کرد و اظهار داشت: گسترش فرهنگ ولایت یکی از اهداف بازسازی واقعه غدیر است.

معاون مدیرکل امور اجتماعی استانداری زنجان با تاکید بر اینکه شیعیان به عنوان پیروان امام علی(ع) باید واقعه غدیرخم را ترویج دهند، افزود: در این واقعه باید به محتوا و عمق موضوع پرداخته شود.

وی با بیان اینکه دشمنان اسلام علیه مکتب تشیع توطئه‌چینی می‌کنند، افزود: شناسایی محتوای مکتب تشیع یکی از وظایف مسلمانان است.

رفیعی با اشاره به اینکه ستاد بازسازی واقعه غدیرخم در زنجان به ریاست آیت‌الله علی خاتمی نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه زنجان تشکیل شده است، تصریح کرد: در این ستاد چهار کمیته فعالیت می‌کند.

وی با اشاره به اینکه یکی از کمیته‌های ستاد بازسازی واقعه غدیر کمیته فرهنگی و تبلیغات با موضوع فضاسازی مناسب است، تصریح کرد: اداره این کمیته با دو کار گروه مشخص وظیفه استانداری زنجان است.

معاون مدیرکل امور اجتماعی استانداری زنجان با اشاره به اینکه در کنار بازسازی واقعه غدیر نمایشگاهی نیز برگزار می‌شود، افزود: اجرای آن بر عهده سپاه ناحیه زنجان است و بازسازی این واقعه، صحنه‌سازی، سیاهی لشکر و مکان‌یابی نیز بر عهده سپاه است.

وی با اشاره به اینکه برای برگزاری این واقعه سه مکان پیشنهاد شده است، اظهار کرد: تاکنون مکان بازسازی این واقعه قطعی نشده است.

رفیعی با بیان اینکه واقعه غدیر در بیش از 20 استان کشورمان بازسازی شده است، افزود: این واقعه در زنجان و شهرستان خدابنده در روز عید غدیرخم بازسازی می‌شود.

وی ادامه داد: با توجه به استقبال مردم و تماشاگران این واقعه در دو یا سه روز متوالی بازسازی می‌شود.

معاون مدیرکل امور اجتماعی استانداری زنجان با تاکید بر اینکه کمیته تبلیغات بازسازی واقعه غدیر باید به‌صورت مستمر فعالیت کند، تصریح کرد: یکی از دستگاه‌های مهم برای تبلیغات صدا و سیمای مرکز زنجان است.

وی ادامه داد: امید است با یاری خداوند متعال این واقعه با زیبایی هرچه بیشتر در استان زنجان بازسازی شود.

انتهای پیام/73008/غ30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول