اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بناب خبر داد

شهرستان بناب میزبان سیزدهمین جشنواره سراسری شعر غدیریه

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بناب گفت: سیزدهمین جشنواره سراسری شعر غدیریه آبان ماه در این شهرستان برگزار خواهد شد.

شهرستان بناب میزبان سیزدهمین جشنواره سراسری شعر غدیریه

به گزارش خبرگزاری فارس از بناب، حبیب صدقی ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: این جشنواره با هدف تبیین ابعاد مختلف زندگی فردی و اجتماعی و شخصیت متعالی حضرت علی(ع) به زبان هنر برگزار می‌گردد.

به گفته وی جشنواره یاد شده همزمان با دهه امامت و ولایت همچنین با هدف تعمیق و ترویج فرهنگ در آموزه‌های غدیر در سطح جامعه با استفاده از زبان شعر برگزار می‌شود.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بناب سپس در بیان ویژگی‌های برگزاری جشنواره تصریح کرد: تنها آثاری که پایبندی دقیق و روشنی به موضوع غدیر، امامت و ولایت داشته باشند، مورد بررسی و داوری قرار خواهند گرفت و محدودیتی برای تعداد و قالب آثار ارسالی وجود ندارد.

دبیر سیزدهمین جشنواره سراسری شعر غدیریه در پایان این گفتگوی خبری اظهار کرد: جشنواره شعر غدیریه امسال با گستره سراسری توسط اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بناب و با همکاری انجمن ادبی این شهرستان برگزار می‌شود و این درحالی است که این جشنواره در دوازده دوره قبلی خود در سطح شمال‌غرب کشور برگزار می‌شد.

شهرستان 130 هزار نفری بناب در 120 کیلومتری جنوب تبریز مرکز استان آذربایجان شرقی واقع شده و جشنواره شعر غدیریه یکی از جشنواره‌هایی است که در دوازده دوره پیشین خود با استقبال خوب شعرا و اهالی فرهنگ و ادب منطقه و همچنین مردم شهرستان قرار گرفته است.

انتهای پیام/60001/ع30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول