اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به مناسبت هفته دفاع مقدس

فرمانده سپاه الغدیر استان یزد مهمان شورای شهر یزد شد

به مناسبت هفته دفاع مقدس، سردار اکبر فتوحی در شورای شهر یزد حاضر شد و با اعضای چهارمین دوره شورای اسلامی شهر یزد دیدار و گفت‌وگو کرد.

فرمانده سپاه الغدیر استان یزد مهمان شورای شهر یزد شد

به گزارش خبرگزاری فارس از یزد، سردار اکبر فتوحی، ظهر امروز در شورای شهر یزد ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس، اظهار داشت: یزد از استان‌هایی است که در دوران دفاع مقدس افتخارات بزرگی آفرید به همین دلیل فضای شهر در ایام دفاع مقدس باید متناسب با افتخارآفرینی‌های هشت سال جنگ تحمیلی باشد.

وی با اشاره به توانمندی‌های سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بیان کرد: به برکت خون شهدا، ایران اسلامی اکنون در مرحله‌ای است که توانایی ایستادگی کامل در برابر دشمنان نظام را دارد و دشمن در هر کجای دنیا بخواهد به انقلاب اسلامی ضربه وارد کند، با شکست روبه‌رو خواهد شد.

سردار فتوحی عنوان کرد: دین، اصول، فرهنگ و انقلاب اسلامی ما گفتمان خود را دارد و اگر دشمن بخواهد به آنها ضربه وارد کند، سپاه مرزها را شکسته و وارد صحنه می‌شود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود از احداث دهکده شبیه سازی صحنه‌های جنگ در یزد خبر داد.

فرمانده سپاه الغدیر استان یزد بیان کرد: شورای شهر، شهرداری و سپاه باید با یکدیگر تعامل داشته باشند تا این طرح به خوبی به مرحله اجرا درآید.

وی همچنین تاکید کرد: سپاه الغدیر استان یزد این آمادگی را دارد تا برنامه‌ها و طرح‌های فرهنگی شورای شهر و شهرداری را به مرحله عملیاتی درآورد.

رئیس شورای اسلامی شهر یزد نیز در این جلسه یاد و خاطرات حضرت امام خمینی (ره) و یاد و خاطره شهدا را گرامیداشت و افزود: این ایام برای آزادگان، جانبازان و ایثارگران، یادآوران روزهای حماسه است.

مرتضی شایق اظهار امیدواری کرد: همه مسئولان توفیق پیدا کنند تا راه و منش شهدا و رهنمودهای امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری را سرلوحه کار خود قرار دهند.

وی با بیان اینکه کشورمان باید کشور نمونه اسلامی باشد، اظهار داشت: امیدواریم به جایی برسیم که ایران اسلامی، نمونه‌ای تمام عیار از اسلام ناب محمدی (ص) باشد.

انتهای پیام/2464/ک30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول