اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای اسلامی شهر فردوس:

مردم فردوس از گیرنده‌‌های دیجیتال ناراضی‌اند

رئیس شورای اسلامی شهر فردوس گفت: مردم این شهرستان از راه‌اندازی گیرنده دیجیتال رضایت کافی را ندارند.

مردم فردوس از گیرنده‌‌های دیجیتال ناراضی‌اند

محمدحسین میثمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در فردوس اظهار کرد: شهرستان فردوس از قدمت تاریخی و سابقه فرهنگی بالایی برخوردار است که این ویژگی ضرورت توجه بیشتر مسئولان استانی به این شهرستان را می‌طلبد.

وی با اشاره به سابقه تاریخی و قریب به 90 سال شهرنشینی و مدنیت شهرستان فردوس افزود: این شهرستان در موارد مختلف مورد بی‌مهری مسئولان استانی قرار گرفته و به ظرفیت‌ها و موقعیت ویژه فردوس کمتر توجه شده است.

رئیس شورای اسلامی شهر فردوس به راه‌اندازی سیستم دیجیتال در این شهرستان اشاره کرد و اذعان داشت: اگر چه عملکرد مسئولان استانی و صداوسیما در این ارتباط قابل تقدیر است، اما مردم شهرستان از راه‌اندازی سیستم دیجیتال رضایت کافی را ندارند.

میثمی یادآور شد: با راه‌اندازی سیستم دیجیتال، گیرنده‌های مردم با مشکل مواجه شده و مهم‌تر آنکه در میان کانال‌های تلویزیونی تصویر سیمای خراسان جنوبی قابل رؤیت نیست.

وی گفت: راه‌اندازی سیستم دیجیتال در فردوس بیش از 650 میلیون اعتبار در برداشته که تنظیم مجدد و رفع نواقص موجود توسط صداوسیمای مرکز استان، از ضروریات استفاده از این سیستم است.

رئیس شورای اسلامی شهر فردوس، خواستار توجه بیشتر صداوسیمای خراسان جنوبی به جاذبه‌های تاریخی و گردشگری این شهرستان شد و افزود: باید آداب و رسوم، فرهنگ و گویش، جاذبه‌ها و قابلیت‌های همه شهرستان‌های استان معرفی شود و برنامه‌های تولیدی تنها متعلق به مرکز استان نباشد.

توزیع خدمات در سطح استان عادلانه باشد

میثمی تصریح کرد: باید توزیع خدمات در سطح استان عادلانه و بدون غرض باشد و همه شهرها از خدمات دولت به طور یکسال بهره‌مند شوند.

رئیس شورای اسلامی شهر فردوس به وضعیت نامناسب مسیر حد فاصل سه راهی روم تا فردوس اشاره کرد و متذکر شد: به وضعیت این جاده که مسیر تردد 110 هزار نفر جمعیت سه شهرستان فردوس، سرایان و بشرویه به مرکز استان است اصلاً توجه نمی‌شود.

وی عرض کم جاده، وضعیت نامناسب آسفالت و عدم نصب علائم راهنمایی و رانندگی در مسیر را از جمله مشکلات موجود در حد فاصل سه راهی روم تا فردوس عنوان کرد و گفت: با توجه به اینکه اعزام بیماران اورژانسی به مرکز استان نیز از این مسیر انجام می‌شود ضروری است که مسئولان راه و شهرسازی ارزش بیشتری برای جان و سلامتی مردم قائل شوند.

میثمی افزود: طی چند سال گذشته مسیر سه راهی روم تا بیرجند برای چندمین بار متوالی مورد آسفالت و بهسازی قرار گرفته ولی به دیگر مسیرهای مواصلاتی استان به ویژه سه راهی روم تا فردوس اصلاً توجه نشده است.

انتهای پیام/69007/ذ30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول