اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با هفته دفاع مقدس

6 کانون فرهنگی دیجیتالی در اردبیل افتتاح می‌شود

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل گفت: همزمان با هفته دفاع مقدس و به منظور کاهش آسیب‌های اجتماعی 6 کانون فرهنگی دیجیتالی در استان اردبیل مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرند.

6 کانون فرهنگی دیجیتالی در اردبیل افتتاح می‌شود

منصور شرفی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اردبیل، اظهار داشت: به مناسبت هفته دفاع مقدس مجتمع دیجیتال شهری مشگین‌شهر در این شهرستان افتتاح می‌شود.

وی تصریح کرد: همچنین مؤسسه فرهنگی دیجیتالی پویا رایانه سبلان در اردبیل مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.

شرفی در ادامه خاطر نشان کرد: کانون فرهنگی دیجیتالی شهدای تازه‌کند شهرستان تازه‌کند، کانون فرهنگی دیجیتالی شهید علایی شهرستان بیله‌سوار روستای فولادلو، کانون فرهنگی دیجیتالی امام حسین (ع) مسجد یعقوبیه اردبیل و کانون فرهنگی دیجیتالی ثارالله شهرستان کوثر مراکزی هستند که در طول هفته دفاع مقدس افتتاح شده و به بهره‌برداری می‌رسند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اهمیت و جایگاه کانون‌های فرهنگی دیجیتالی را یادآور شد و اضافه کرد: با فعال شدن این کانون‌ها شاهد حضور جوانان و نوجوانانی هستیم که ایام فراغت خود را در این مراکز سپری می‌کنند.

وی بر ضرورت توسعه و تقویت این مراکز به عنوان محل تفریحات سالم و کم دغدغه اشاره کرد و گفت: ما هر چه بتوانیم این سنگرها را تقویت کنیم بطور حتم آسیب‌های فرهنگی و جنگ نرم دشمن به حداقل می‌رسد.

انتهای پیام/62001/ت20/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول