اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با هفته دفاع مقدس صورت گرفت

افتتاح بزرگ‌ترین مرکز تصویربرداری دیجیتالی پزشکی در کلینیک شیخ الرئیس شهرستان اهر

همزمان با هفته دفاع مقدس بهره‌برداری از مرکز مدرن تصویربرداری دیجیتالی پزشکی در کلینیک شیخ‌الرئیس شهرستان اهر افتتاح شد.

افتتاح بزرگ‌ترین مرکز تصویربرداری دیجیتالی پزشکی در کلینیک شیخ الرئیس شهرستان اهر

به گزارش خبرگزاری فارس از اهر، علیرضا حسینیه مدیر شبکه بهداشت و درمان اهر ظهر امروز در مراسم افتتاح این مرکز گفت: این مرکز در زمینی با زیربنای 500 متر مربع و با صرف اعتباری بالغ بر 12 میلیارد ریال در شهرستان اهر به بهره‌برداری رسید که با افتتاح این پروژه عظیم درمانی و تخصصی در شهرستان اهر علاوه بر تأمین نیازهای شهرستان به شهرهای همجوار نیز ارائه خدمات خواهد کرد.

وی افزود: این مرکز بعد از شهرستان تبریز دومین مرکز تصویربرداری دیجیتالی در سطح استان آذربایجان‌شرقی است که مجهز به ماموگرافی، رادیوگرافی، OPG و مجهز به غربالگری سرطان سینه و تشخیص زود هنگام این بیماری، تصویربرداری، فک و صورت، رادیولوژی، سونوگرافی و دامپلر رنگی است.

این مقام مسئول همچنین از حل مشکل دستگاه سی تی اسکن بیمارستان باقرالعلوم شهرستان اهر توسط یکی از خیرین سلامت خبر داد.

حسینیه افزود:از اول مهر ماه سال‌جاری به بیماران خدمات سی تی اسکن در محل بیمارستان ارائه می‌شود.

معاون فرماندار اهر نیز در این مراسم ارتقاء سلامت جامعه را یکی از شاخصه‌های مهم توسعه برشمرد و اظهار امیدواری کرد، با توسعه مراکز بهداشتی درمانی، افزایش پزشکان متخصص، افزایش تخت‌های بیمارستانی و راه‌اندازی کلینیک‌های جدید شاهد رضایت‌مندی مردم منطقه باشیم.

احمد نظامی‌فرید گفت: با راه‌اندازی این مرکز ضمن جلوگیری از هزینه گزاف ارجاع به مرکز استان و صرفه‌جویی در مراجعات مردمی، شاهد حل مشکلات مردم منطقه در کمترین زمان ممکن خواهیم بود.

وی، از تلاش‌های مدیران مرکز تصویربرداری، خانم دکتر دهقان و دکتر نشاط به جهت سرمایه‌گذاری در این پروژه درمانی و ارائه خدمات مطلوب به شهروندان اهری قدردانی کرد.

مرتضی حسن‌پور مدیرعامل این کلینیک نیز با ارائه گزارشی از این مرکز گفت: کلینیک شیخ الرئیس شهرستان اهر از اول سال 92 فعالیت خود را در این شهرستان با مشارکت جمعی از پزشکان و پیرا پزشکان کار خود را آغاز کرده و با راه‌اندازی درمانگاه‌های عمومی و تخصصی و اورژانس و خدمات تشخیصی درمانی هم اکنون بیش از 25 نفر پزشک متخصص و عمومی با این کلینیک همکاری دارند که نقش موثری را در ارتقاء سلامت شهروندان داشته است.

انتهای پیام/60002/ل40/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول