اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار اردبیل:

شجاعت دفاع مقدس جسارت خدمتگزاران را ارتقا داده است

شهردار اردبیل گفت: شجاعت رزمندگان سلحشور این کشور در جنگ هشت ساله جرأت و جسارت ما را در عرصه خدمتگزاری افزایش داده است.

شجاعت دفاع مقدس جسارت خدمتگزاران را ارتقا داده است

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، صدیف بدری عصر امروز در مراسم گرامیداشت 68 شهید کارمند و ترور شهرستان اردبیل که با حضور مسئولان در حسینه شهدای عملیات بدر اردبیل برگزار شد، یاد و خاطره شهدای والامقام هشت سال دفاع مقدس و پاسداشت ایثارگری جانبازان و خانواده معظم شهدا و ایثارگران، تقارن برگزاری این مراسم با روز بزرگداشت آتش‌نشانی و مقام آتش‌نشانان را خاطر نشان کرد و اظهار داشت: سالروز گرامیداشت آتش‌نشانی را خدمت تمامی همکاران زحمتکش در مجموعه بزرگ شهرداری‌های استان به خصوص در شهرداری اردبیل تبریک و تهنیت عرض می‌کنیم.

وی تصریح کرد: همکاران زحمتکش ما در مجموعه شهرداری اردبیل به خصوص آتش‌نشانان با الگو قرار دادن شهدای گرانقدر و ایثارگران در کار و زندگی و با تلاش شبانه‌روزی خود زمینه زندگی توأم با آسایش و امنیت خاطر را برای شهروندان ولایی و قدرشناس اردبیل فراهم می‌آورند.

بدری در ادامه سخنان خود با بیان اینکه شهدا نیازی به برگزاری چنین مراسم‌هایی از سوی ما ندارند، خاطر نشان کرد: ما خدمتگزاران به مردم نیازمند گرامیداشت یاد و خاطره این عزیزان هستیم و آرامش، امنیت و پیشرفت امروز ما در تمام زمینه‌ها مرهون شهدا، ایثارگری جانبازان و رزمندگان بوده و در همه حال مدیون صبر، تحمل و استقامت خانواده معظم شهدا هستیم.

این مسئول اضافه کرد: برگزاری این یادواره‌ها در اصل به منظور توسعه و اشاعه فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه بوده و امروز با برگزاری این یادواره‌ها قصد داریم به شهدای معزز بگوییم که در هیچ برهه‌ای ایثار و از جان گذشتگی شما را فراموش نمی‌کنیم و می‌خواهیم با بستن عهد و پیمانی مجدد با شهدا در راه پرفراز و نشیب توسعه شهر و کشورمان بر ادامه راه این عزیزان تأکید کنیم.

وی با تأکید بر اهمیت ادامه راه شهدا یادآور شد: برای بالا بردن توان، قدرت و توسعه میهن اسلامی‌مان با آرمان‌های شهدای والامقام عهد و پیمان می‌بندیم.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، شهردار اردبیل با بیان اینکه باید توجه کنیم شهدا چه انتظاری از ما دارند، ادامه داد: خواسته شهدا از ما خدمتگزاران به مردم خدمت صادقانه، بی‌منت و ایثارگرانه به مردم ایران اسلامی است.

بدری خدمت مضاعف به مردم با تلاش شبانه‌روزی از سوی خدمتگزاران را همان انتظاری بیان کرد که شهدا از مسئولان دارند و گفت: مردم ایران اسلامی و بالاخص مردم ولایی شهر مقدس اردبیل هر زمان که لازم بود در صحنه حضور داشته‌اند و با گذشت ایثارگرانه از مال و جان خود در راه میهن اسلامی پایداری و توسعه ایران اسلامی را تضمین کرده‌اند.

وی خدمت بی‌منت به مردم را وظیفه اصلی مسئولان خواند و افزود: خواست شهدای عزیز هم این است که اگر خدمت کوچکی برای مردم انجام داده‌ایم، بدانیم که در همه حال بدهکار مردم ایران اسلامی هستیم و امروز در سنگر خدمت وظیفه سنگین‌تری برعهده داریم.

این مسئول با اذعان به اینکه امروز باید خدمت‌رسانی به مردم ایران اسلامی شبانه‌روزی، بی‌منت و بدون چشم‌داشت‌های مادی و اجتماعی باشد، تصریح کرد: این خدمت باید به صورت خالصانه و با استفاده از تکنولوژی و پیشرفت‌های روز و براساس برنامه‌ریزی بوده و به درستی انجام بگیرد.

بدری تأکید کرد: در سیستم شهرداری نیز خواست شهدای عزیز از ما این است که این سیستم را به گونه‌ای بسترسازی کنیم تا به سیستمی پاسخگو تبدیل شده و بدون اتلاف وقت به خواسته‌های شهروندان رسیدگی کند، همچنین سیستم خدمات شهری و اداری شهرداری را به روز کرده و به تکنولوژی‌های روز مجهز کنیم.

وی خاطر نشان کرد: اگر توانستیم چنین کاری را به انجام برسانیم در واقع در سمت تحقق خواسته شهدای والامقام گام برداشته‌ایم و اگر چنین عمل نکنیم در خسران می‌باشیم و قطعاً مورد مؤاخذه شهدای عزیز در آن دنیا قرار می‌گیریم.

بدری اضافه کرد: در این دنیا نیز روح پاک شهدا ناظر و شاهد بر اعمال ماست، لذا اگر توفیقی هم در عرصه خدمت‌رسانی نصیبمان شد در سایه لطف الهی، دعای خیر مردم و همچنین در سایه عنایت و همراهی ارواح طیبه شهدای گرانقدر است.

در پایان این مراسم و با حضور مسئولان استانی، نظامی و انتظامی با تجلیل از آتش‌نشانان سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اردبیل با اهدای لوح یادبود به شهردار اردبیل از سوی بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان، از خدمات صدیف بدری در شهرداری اردبیل و همچنین از تلاش‌های ایشان در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه تجلیل به عمل آمد.

همچنین برگزاری مانور توسط نیروهای آتش‌نشان سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اردبیل در محل نمایشگاه هفته دفاع مقدس، پایان بخش این مراسم بود.

پیروزی و سربلندی ملت ایران در سایه فرهنگ عاشورایی

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، در این مراسم یکی از سرداران دوران دفاع مقدس گفت: تکیه بر فرهنگ عاشورایی ملت ایران را در تمام صحنه‌ها سرافراز و سربلند کرده و این افتخارات همچنان در عرصه‌های مختلف ملی و بین‌المللی ادامه دارد.

سردار حسین گنجگاهی افزود: ما در کشور 17 هزار شهید عملیات‌های مختلف ترور و انتحاری داریم که در نهایت ناجوانمردی و قساوت قلب به شهادت رسیدند که قطعاً مرام و اندیشه آنها صیانت از انقلاب و دستاوردهای عظیم این نهضت عاشورایی و کربلایی بوده است.

وی تصریح کرد: ملت ایران با عنایت الهی، توجهات امام عصر (عج)، تبعیت از ولایت فقیه و حضور آگاهانه در صحنه توانسته بر دشمن انقلاب اسلامی غلبه کند و در تمام صحنه‌ها اعم از جنگ سخت، نیمه سخت و نرم فرهنگی بر دشمن چیره شود.

گنجگاهی با بیان اینکه دشمنان این نظام قطعاً از عظمت و پیروزی این ملت در شگفت و حیرت هستند، خاطر نشان کرد: ما نه تنها در جنگ تحمیلی بلکه در تحریم و تهدید فرهنگی دشمن نیز با تکیه بر فرهنگ عاشورایی قادر هستیم آنها را به زانو درآوریم و بر خباثت آنها خط بطلان بکشیم.

این مسئول اضافه کرد: اگر امروز ایالات متحده آمریکا خواستار مذاکره با ملت ایران است به دلیل فرهنگ شجاعت، مقاومت و ایستادگی این ملت است و در ادامه مسیر با تکیه بر همین اصل پیروزی واقعی از آن ملت بزرگ ایران اسلامی می‌باشد.

انتهای پیام/62003/ک40/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول