اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس بسیج اساتید دانشگاه فیروزکوه:

دفاع مقدس یک دانشگاه واقعی بود/ جنگ هنوز ناگفته‎های زیادی دارد

رئیس بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی واحد فیروزکوه گفت: دوران هشت ساله دفاع مقدس یک دانشگاه واقعی بود که هنوز ناگفته‎های زیادی در آن وجود دارد و می‎تواند پشتوانه محکمی برای نظام اسلامی باشد.

دفاع مقدس یک دانشگاه واقعی بود/ جنگ هنوز ناگفته‎های زیادی دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران و به نقل از بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی واحد فروزکوه، خسرو عزیزی امروز در مراسمی در محل مسجد سیدالشهدا (ع) این واحد دانشگاهی با اشاره به طراحی‎های دشمنان از ترور شخصیت‎های برجسته کشور، راه‎اندازی غائله‎های قومی در کردستان، خوزستان، گنبد و ... و دیگر فتنه‎ها تا پایان شهریور ماه 59 تصریح کرد: زمانی که معاندان از فتنه‎های طراحی شده به منظور ساقط کردن انقلاب طرفی نبستند، با راه‎اندازی جنگ سخت و همراه کرده بیش از 40 کشور، صدام حسین ملعون را به جان نهال انقلاب انداختند.

رئیس بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی واحد فیروزکوه گفت: هشت سال دفاع مقدس میدان امتحانی برای تمامی اقشار و گروه‎ها بود که در نهضت شرکت داشتند و البته بسیاری از آنان در این آزمون الهی مردود شدند.

وی یادآور شد: امروز و در مرحله سوم جنگ، دشمنان کارزاری نرم را علیه نظام اسلامی و به روح و روان جوانان این مرز و بوم آغاز کرده‎اند که باید هوشیار باشیم.

عزیزی با اشاره به ارزش‎های فراوان و ذی‎قیمت عرصه دفاع مقدس تصریح کرد: با عنایت به وسعت عمل و عمق ایمان رزمندگان در جبهه‎های نبرد حق علیه باطل که مهم‎ترین عامل در نیل به توفیقات متعدد آن سال‎ها و پیروزی نهایی در برابر خصم زبون بوده است، هنوز ناگفته‎های فراوانی در این عرصه وجود دارد که واکاوی آن‎ها می‎تواند پشتوانه محکمی برای نظام مقدس جمهوری اسلامی باشد.

وی اظهار داشت: فرهنگ شهادت، کلان فرهنگی است که خرده فرهنگ‎های دیگر در آن باز تولید می‎شوند.

معاون اداریمالی دانشگاه آزاد اسلامی واحد فیروزکوه شهدا را دفترچه‎های بیمه انقلاب توصیف و خاطرنشان کرد: در طول تمامی این سال‎ها هرگاه نظام اسلامی دچار چالش، تنش و تزلزل شد، به لطف بیمه شهدا و ساری و جاری بودن آن‎ها در زندگی، آرامشی مجدد بر جامعه حکم‎فرما شد.

عزیزی با تأکید بر اینکه نگذاریم شهدا در پیچ و خم زندگی گم شوند، تصریح کرد: بایستی سعی کنیم با تأسی از شهدا و امام شهدا (ره)، رفتار و انگیزه‎مان در زندگی رنگ و بوی الهی و معنوی به خود بگیرد.

انتهای پیام/2568/ی

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول