اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام:

حب و بغض‌ها مانع نمایان شدن عظمت دوران دفاع مقدس می‌شود

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: بعضی حب و بغض‌ها نمی‌گذارند عظمت رزمندگان اسلام در هشت سال دفاع مقدس دیده شود.

حب و بغض‌ها مانع نمایان شدن عظمت دوران دفاع مقدس می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، محسن رضایی ظهر امروز در همایش پیشکسوتان جهاد و شهادت سپاه عاشورا هفته دفاع مقدس را هفته آزادسازی اعتماد و خودباوری دانست و اظهار کرد: دوران دفاع مقدس اعتماد، خودباوری و شناخت مردم از خود را متبلور کرد به طوری که می‌توان گفت دوران دفاع مقدس دوران آزادسازی اعتماد ملت ایران بود.

وی افزود: دفاع مقدس درس‌های بسیاری برای ملت ایران و مسئولان نظام دارد که اگر به این درس‌ها به خوبی عمل شود، هیچ مانعی نمی‌تواند رشد و تعالی این کشور را متوقف کند اما اگر به آن‌ها عمل نشود باید هزینه‌های بسیاری بپردازیم.

رضایی اتکا به نیروهای داخلی و بومی کشور را از دیگر درس‌های دفاع مقدس برشمرد و اظهار کرد: جوانان این مرز و بوم در دوران هشت سال دفاع مقدس نشان دادند که توانایی خلق هرگونه حماسه و کار بزرگی را دارند و امروز نیز باید با اعتماد کردن به آن‌ها زمینه برای رشد و تعالی این قشر فعال و مهم جامعه را فراهم کرد.

وی تصریح کرد: هفته دفاع مقدس هفته آزادسازی چند استان از دست رژیم بعثی صدام نبود، بلکه هفته ایثارگری و ایستادگی مردم ایران در برابر ابرقدرت‌ها و هفته بازگشت اعتماد به نفس به ایران بود.

رضایی ادامه داد: ملت ایران در زمان جنگ با دست خالی توانست کارهای بزرگ انجام دهد و جنگ ایران با عراق نبود بلکه ایران در مقابل ابرقدرت‌ها ایستادگی می‌کرد و جوانان این مرز و بوم نگذاشتند یک وجب از خاک ایران به دست بیگانه بیافتد.

وی تصریح کرد: ما در جنگ ثابت کردیم که دارای توانایی‌های بزرگی هستیم و افتخارات بزرگی را کسب کردیم.

وی تصریح کرد: دفاع مقدس سند افتخار و اقتدار ایران اسلامی است که هرچه از آن دوران فاصله بگیریم عظمت و اهمیت آن بیش از گذشته محسوس و نمایان می‌شود.

رضایی افزود: شهدای این دوران بر حق‌ترین و حماسه‌سازترین شهدای طول تاریخ هستند، چراکه تنها با انگیزه الهی وارد میدان شدند و از تمام هستی خود برای دفاع از این آب و خاک چشم پوشیدند.

وی با اشاره به اهداف رژیم بعثی عراق در حمله به ایران، گفت: در تنها جنگی که در دوران معاصر دو ابرقدرت غرب و شرق با یکدیگر متحد و همراه شدند، جنگ عراق علیه ایران بود که با این وجود با پیروزی در این جنگ بار دیگر حقانیت و اقتدار ایران اسلامی را به همگان ثابت کردیم.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: بعضی حب و بغض‌ها نمی‌گذارند عظمت رزمندگان اسلام در هشت سال دفاع مقدس دیده شود.

وی افزود: هر چه زمان می‌گذرد فتوحات رزمندگان اسلام در دوران هشت سال دفاع مقدس نمایان‌تر خواهد شد.

انتهای پیام/60002/ق40/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول